Jer der er ledige/sygemeldte etc...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

459 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. august 2012

maryjane

Hvornår afleverer og henter I jeres børn i dp/vs ?

Bare af nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Loa

maryjane skriver:

Bare af nysgerrighed

Jeg er ledig indtil 1/10. Isabella har fået 4 ugers ferie sammen med mig, selvom vi ikke rigtig skulle noget. Men når hun starter igen, afleverer hendes far hende på vej til arbejde om morgen kl.7.30 ca, og jeg cykler så op og henter hende omkring 14-14.30.

Kan godt være de kloge hoveder ville mene hun bare skulle være hjemme hos mig så længe jeg går hjemme, men for pokker hvor kan man mærke en forskel på hende når hun har været i vuggestue og lege med de andre børn, frem for at have været hjemme med mig....

Anmeld

7. august 2012

Nadia&Daniel

maryjane skriver:

Bare af nysgerrighed

Laura kommer i vuggestue omkring kl 8.45 (de skal være der senest kl. 9 - pga morgensamling/morgenhygge)

Nogle dage har hun korte dage: 8.45-14/14.15 (så når hun leg, lur og eftermiddagsmad)

Lang dag: 8.45-15/15.30 (så kan farmand også være med til at hente)

Og så selvfølgelig en fridag engang imellem

Anmeld

7. august 2012

Nadia&Daniel

Loa skriver:

Jeg er ledig indtil 1/10. Isabella har fået 4 ugers ferie sammen med mig, selvom vi ikke rigtig skulle noget. Men når hun starter igen, afleverer hendes far hende på vej til arbejde om morgen kl.7.30 ca, og jeg cykler så op og henter hende omkring 14-14.30.

Kan godt være de kloge hoveder ville mene hun bare skulle være hjemme hos mig så længe jeg går hjemme, men for pokker hvor kan man mærke en forskel på hende når hun har været i vuggestue og lege med de andre børn, frem for at have været hjemme med mig....

Lige præcis - man kan mærke en MEGET stor forskel

Anmeld

7. august 2012

Fru.Mäes <3

Jeg går hjemme og er gravid i uge 33+0 - så Felix kommer i dagpleje kl. 8.15-8.30, da hvis de skal noget går de kl. 9.

Også henter jeg ham hjem kl. 15.30 - da han sover en GOD lang middagslur

Anmeld

7. august 2012

Janni.

Min kæreste går hjemme. Han er førtids pensionist pga en ulykke.
Han afleverer Silas imellem kl 8 og 8.30.
Silas hentes igen kl 15. Vil gerne hente ham før men han sover til kl. 14.30-15. 9 ud af 10 dage sover han stadig når vi kommer kl 15.

Anmeld

7. august 2012

HeidiØ

Jeg går ledig (desværre) .. intensiv jobsøgning.

Afl. William kl 7.45 og henter igen senest 15.30 De fleste dage henter jeg kl 15, da han lige skal vågne og ha en eftermiddagssnack dernede

Anmeld

7. august 2012

maryjane

Tak for svarene

Ved nemlig ikke præcis hvordan vores 'plan' bliver, da jeg er sygemeldt pga angst. Men vi må prøve os frem. 

Og btw. Synes jeg det er noget pjat det der med at hvis en forældre går hjemme så bør barnet også, barnet har da godt af at komme ud at opleve noget. Mit barn skal have en mulighed jeg ikke fik, da jeg aldrig gik i institution og det tror jeg ville have gavnet mig. Og man skal jo alligevel have pasning for at stå til rådighed. Heeeh, sikke en masse... Udenomsnak

Anmeld

7. august 2012

livhemdrup

maryjane skriver:

Bare af nysgerrighed

Mine de to store går i skole så de møder kl 8 tager selv skolebus af eget valg.

Den mindste går i børnehave og blir afleveret 9 - 9,30 og hentet igen kl ca 15 alt afhængig af om de er på tur naturligvis.

De to store tager nogen gange bussen hjem tidligere end kl 15 andre gange kører de med mig hjem.

Anmeld

7. august 2012

mortilnoahogmelina

JEg går hjemme og jeg aflevere kl 8.30 og henter omkring kl 14.45..
Pt er jeg i aktivering og henter da kl 15.00

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.