Hpv vaccine og amning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2012

Mom2

tanja. skriver:

nej skal jeg IKKE for som jeg skriver er det en gratis kampagne de køre med pt så skal bare møde op!

Min veninde fik også hendes gratis fordi de jo nu har udvidet aldersgrænsen, hun skulle alligevel ned på apoteket efter den..?! Nå jamen der er åbenbart forskel fra læge til læge..Men uanset om du skal hente den på apoteket eller ej er det 3 stik man skal have.

Men krydser fingre for du kan få den selvom du ammer, når nu den er gratis..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2012

Koen.

Christina9870 skriver:

Min veninde fik også hendes gratis fordi de jo nu har udvidet aldersgrænsen, hun skulle alligevel ned på apoteket efter den..?! Nå jamen der er åbenbart forskel fra læge til læge..Men uanset om du skal hente den på apoteket eller ej er det 3 stik man skal have.

Men krydser fingre for du kan få den selvom du ammer, når nu den er gratis..

Hmm ja det har jeg så intet fået af vide om Men ringede derop igen for kunne på nettet læse at der findes to slags en der ikke anbefales ved amning og en der ikke sker noget ved og de bruger den der ikke sker noget ved

Anmeld

8. august 2012

Mom2

tanja. skriver:

Hmm ja det har jeg så intet fået af vide om Men ringede derop igen for kunne på nettet læse at der findes to slags en der ikke anbefales ved amning og en der ikke sker noget ved og de bruger den der ikke sker noget ved

Dejligt

Anmeld

7. september 2012

Majeha

Tager lige en ældre tråd op her på falderebet. Jeg tilmeldte mig i dag efter at have snakket med en af dem fra vaccinationsprogrammet. Den vaccine, de bruger, er Gardasil, og den må GODT gives under amning. Så skynd jer at få jer tilmeldt, I der har mulighed

Anmeld

7. september 2012

Koen.

Majeha skriver:

Tager lige en ældre tråd op her på falderebet. Jeg tilmeldte mig i dag efter at have snakket med en af dem fra vaccinationsprogrammet. Den vaccine, de bruger, er Gardasil, og den må GODT gives under amning. Så skynd jer at få jer tilmeldt, I der har mulighed

Nemlig, jeg fik den den 28.august (avs den gør dælme nas)

Anmeld

7. september 2012

Eliza

Majeha skriver:

hm jeg snakkede os med min læge, som mente jeg skulle vente til jeg var færdig med at amme for en sikkerheds skyld.. Men man kan jo os nå det helt frem til slutningen af 2013

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.