Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ditte-3 skriver: Benjamin er flot og kian s ben dur nok ik da faren hedder det s
Benjamin er flot og kian s ben dur nok ik da faren hedder det s
Hvad hedder faren?
Har du mon fundet frem til et navn??? Der er godt nok mange flotte som folk har nævnt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
engodmor skriver: Hvad hedder faren? Har du mon fundet frem til et navn??? Der er godt nok mange flotte som folk har nævnt
Ditte-3 skriver: Hej piger. Ja nu er vi kommet der til at vi skal finde et navn til hvores dejlige lille søn. Vi er bare ik så eni i navne og kan ik rigtig finde på noget da jeg jo som sådan har et navn som jeg syntes passer til ham s men kærsten min kan slet ik med det navn . Vil høre om i kan hjælpe mig. Det må gerne være et navn der passer til min dreng der er billed af ham under min profil kan desvære ik lige billed ved her da jeg skriver fra min mobil.
Hej piger. Ja nu er vi kommet der til at vi skal finde et navn til hvores dejlige lille søn. Vi er bare ik så eni i navne og kan ik rigtig finde på noget da jeg jo som sådan har et navn som jeg syntes passer til ham s men kærsten min kan slet ik med det navn . Vil høre om i kan hjælpe mig. Det må gerne være et navn der passer til min dreng der er billed af ham under min profil kan desvære ik lige billed ved her da jeg skriver fra min mobil.
Nååååååeh hvor er han kær Jeg synes han ligner en William <3
Eller en lille Marius
Lusi skriver:Min første tanke var Jacob/ Jakob
MortilMogL skriver: Nååååååeh hvor er han kær Jeg synes han ligner en William <3 Eller en lille Marius
Ditte-3 skriver: Sjov den har eg selv gået og tingt på men igen kærsten syntes heller ik om den
Sjov den har eg selv gået og tingt på men igen kærsten syntes heller ik om den
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128