ked af det :-((

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg er så ked af det, synes min mand opføre sig mærkeligt mod mig, selvom jeg er gravid og er næsten i uge 30 så laver jeg mad til ham hver aften og gør alt for at han for en vel tilfreds dag, idag ved aftensmad tiden gør jeg klar og forberede bordet, han er så kold og snakker ikke engang med mig, jeg spørger om noget svar han kort eller vil ikke snakke med mig..

Han har altid været sød mod mig og har elsket mig men ved ikke hvad der er galt. jeg spørger ham hvorfor han er som han er, siger han "jeg har ondt i  hovedet".

Vi skændes lidt og intet spist lorte aften!!

Vi holde humøret oppe men kan ikke, er bange for det påvirke den lille og han har hellere ikke fået mad i aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

kimfrit

Det kan jo være at det er ved at gå op for ham at han skal være far, og det er hans måde at tackle t på?

Håber snart at hanbliver god igen

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

kimfrit skriver:

Det kan jo være at det er ved at gå op for ham at han skal være far, og det er hans måde at tackle t på?

Håber snart at hanbliver god igen

Ved det faktisk ikke kan næsten ikke finde ud af det  jeg håber også at vi snart får det afklaret, kan ikke blive ved med at være ked af det, det må ikke gå ud over mit lille baby!

Anmeld

6. august 2012

A&F

Måske der er noget der trykker ham? Prøv at giv ham et knus, et kys og ae ham lidt, og så spørg ind til ham, hvad der er galt. Det kan være det bare har været en dårlig dag for ham.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Måske der er noget der trykker ham? Prøv at giv ham et knus, et kys og ae ham lidt, og så spørg ind til ham, hvad der er galt. Det kan være det bare har været en dårlig dag for ham.

tak for dit råd men Alt det har jeg gjort og til sidst synes jeg det var nok og derfor blev det til skænderi

Anmeld

6. august 2012

A&F

Anonym skriver:

tak for dit råd men Alt det har jeg gjort og til sidst synes jeg det var nok og derfor blev det til skænderi

Det er jeg ked af ven. Kram til dig. Hmm hvad med at vente lidt til I begge er rolige og så forsøge igen? 

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Han har sagt undskyld men synes ikke han kan være det bekendt

men tror som du siger vi venter lidt

Anmeld

6. august 2012

A&F

Anonym skriver:

Han har sagt undskyld men synes ikke han kan være det bekendt

men tror som du siger vi venter lidt

Nogle gang er det i orden at give plads til hinandens følelser ven. Du ved han elsker dig, så op med humøret. Han skal nok komme til dig. Og nu har han jo undskyldt, så lad det nu ligge og giv ham blot et knus . Bære over med ham. Så får du det måske selv bedre.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

A&F skriver:

Nogle gang er det i orden at give plads til hinandens følelser ven. Du ved han elsker dig, så op med humøret. Han skal nok komme til dig. Og nu har han jo undskyldt, så lad det nu ligge og giv ham blot et knus . Bære over med ham. Så får du det måske selv bedre.

Tak for det .. Jeg skal prøve

Anmeld

6. august 2012

Ditte-3

Kan det være at alt går lidt for meget op i baby pt ? Moske skulle i tag en tur ud og spise og hygge om hinanden uden at snak om baby haløj hele aftnen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.