man bliver mere eller mindre skør i hovedet:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
13 svar
0 synes godt om
6. august 2012

1990h

af at tænke på om den mon er der i dette forsøg....

syntes ikke jeg laver andet end at google diverse tegn osv osv..der da ikke noget at sige til at man bliver en smule tosset..

så troede jeg lige at øget mælkehvidt udflod efter æl kunne være tegn..så googler man det også det egentlig ganske normalt..troede kun det var omkring æl..

gad vide om jeg bliver gråhåret inden pb lykkedes..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

MariaKyedDK

1990h skriver:

syntes ikke jeg laver andet end at google diverse tegn osv osv..der da ikke noget at sige til at man bliver en smule tosset..

så troede jeg lige at øget mælkehvidt udflod efter æl kunne være tegn..så googler man det også det egentlig ganske normalt..troede kun det var omkring æl..

gør det samme, og nej der er ikke noget at sige til det..... hvor længe har du prøvet  ?

vi har over 3 år, og ja har da været HELT nede med flaget flere gange..

Anmeld

6. august 2012

1990h

MariaKyedDK skriver:

gør det samme, og nej der er ikke noget at sige til det..... hvor længe har du prøvet  ?

vi har over 3 år, og ja har da været HELT nede med flaget flere gange..

Dette er kun 3 forsøg så jeg kan da ikk klage i forhold til dig men ja man bliver skuffet hver gang uanset hvad

Anmeld

6. august 2012

MariaKyedDK

1990h skriver:

Dette er kun 3 forsøg så jeg kan da ikk klage i forhold til dig men ja man bliver skuffet hver gang uanset hvad

ja det gør man

Anmeld

6. august 2012

--pige 87--

jeg melder mig også til her! jeg er ved at gå ud af mit godt skind!! har været skruk lige siden min søn var 1 år, nu er han 2,7 år. mig og kæresten har prøvet i 6 mdr så indtil videre også et par nedture, er du gal det er frustrerende når man så inderligt meget håber der kommer de to streger på graviditetstesten. Har nok ikke prøvet noget mere frustrerende, og med min søn blev jeg gravid i første forsøg hvor jeg smed p pilerne.

Anmeld

6. august 2012

Merii

1990h skriver:

Det lyder måske sjovt men, vi har forsøgt at blive gravid i ca. 11 måneder, hvor jeg hvergang efter samleje gik på wc, men den 12. måned har vi hver 2. dag haft samleje og jeg blev liggende i sengen og lå på siden. Der var gevinst og jeg blev gravid og nu er jeg 28+0 :-)

Anmeld

7. august 2012

1990h

MariaKyedDK skriver:

ja det gør man

3år det godt nok også forfærdeligt lang tid.

Har i fået tjekket om i Kan få børn?

Anmeld

7. august 2012

Hjerterum

UHA hvor jeg kender det, gør fuldstændig det samme selv og føler også jeg bliver skør i hovedet af det . Men håber for jer at det snart lykkes, og sige jamen jo mere man tænker på det, jo svære kan det være at blive gravid. Sådan har jeg måtte gøre og sætte mig selv igang med at lave alt muligt andet for at få tankerne væk fra pb

Anmeld

7. august 2012

MariaKyedDK

1990h skriver:

3år det godt nok også forfærdeligt lang tid.

Har i fået tjekket om i Kan få børn?

ja det er det, men skal også i udredning nu her... vi kan godt få børn, vi har en dejlig dreng på 5 år han kom med det samme vi planlagde at få børn...

Anmeld

7. august 2012

Krisuer

1990h skriver:

Det er nu 2 år siden vi begyndte projekt baby nr. 2 jeg er simpelthen ved at blive skør i hovedet, og det samme er min mand, det er et kæmpe nederlag hver gang mens kommer

Nu prøver vi at leve sundere og ser om det ikke lykkedes, hvis ikke de 2 treger er kommet inden januar, må vi lige en smut til lægen og undersøges... 

krydser finger for at det snart lykkedes for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.