Hun foretrækker far

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

728 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Anonym trådstarter

Kæft hvor er det hårdt, når lille pige fortrækker sin far allerede 15 dage  gammel. Bare fordi at han har måtte tage sig af hende de sidste par dage snøft.  Alt hvad far gøre er rigtig og alt hvad jeg gøre er forkert snøft. I starten var det mig, da jeg var lidt alene på sygehuset. Ja nu er bøtten vendt. Håber vi når på lige fod igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

anynom

Anonym skriver:

Kæft hvor er det hårdt, når lille pige fortrækker sin far allerede 15 dage  gammel. Bare fordi at han har måtte tage sig af hende de sidste par dage snøft.  Alt hvad far gøre er rigtig og alt hvad jeg gøre er forkert snøft. I starten var det mig, da jeg var lidt alene på sygehuset. Ja nu er bøtten vendt. Håber vi når på lige fod igen

Dét gør I helt bestemt! Og når hun når separationsangsten så ville du ønske, at far kunne bruges

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Det gør i helt sikkert.

Vi havde mange perioder hvor det var mor, så far, så mor, så far igen og nu stadig lidt mor, men der er ved at komme ligevægt

Anmeld

6. august 2012

twinny

JulieWH skriver:

Dét gør I helt bestemt! Og når hun når separationsangsten så ville du ønske, at far kunne bruges

ja. helt enig. der har siddet med to babyer (en i hver arm) og hoppet på sengen for at få dem til at tie stille. Og hvis de kom over til far, så var helvede løs også når han skulle give dem mad, de nægtede og skreg.

Bare rolig det vender

Anmeld

6. august 2012

kekp

Anonym skriver:

Kan godt forstå dig. Mon ikke det ændrer sig når far starter på arbejde og du går hjemme hos den lille

Anmeld

26. august 2012

Anonym trådstarter

ja vi har allerede været på skift  så mor er god igen og nærmest den hun hænger på nu 5 uger gammel

Anmeld

26. august 2012

Clisolka

Anonym skriver:

Her varierer det meget om det er mors eller fars pige  I hverdagene er jeg meget væk pga. arbejde og transport, så far er den primære = fars pige  Mens jeg var på barsel var det mors pige  Er hun syg, så er det kun mor som duer 

Det var svært at vænne sig til i starten  Hov, jeg kan lige skrive at hun snart er 2 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.