Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kæft hvor er det hårdt, når lille pige fortrækker sin far allerede 15 dage gammel. Bare fordi at han har måtte tage sig af hende de sidste par dage snøft. Alt hvad far gøre er rigtig og alt hvad jeg gøre er forkert snøft. I starten var det mig, da jeg var lidt alene på sygehuset. Ja nu er bøtten vendt. Håber vi når på lige fod igen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kæft hvor er det hårdt, når lille pige fortrækker sin far allerede 15 dage gammel. Bare fordi at han har måtte tage sig af hende de sidste par dage snøft. Alt hvad far gøre er rigtig og alt hvad jeg gøre er forkert snøft. I starten var det mig, da jeg var lidt alene på sygehuset. Ja nu er bøtten vendt. Håber vi når på lige fod igen
Det gør i helt sikkert.
Vi havde mange perioder hvor det var mor, så far, så mor, så far igen og nu stadig lidt mor, men der er ved at komme ligevægt
JulieWH skriver: Dét gør I helt bestemt! Og når hun når separationsangsten så ville du ønske, at far kunne bruges
Dét gør I helt bestemt! Og når hun når separationsangsten så ville du ønske, at far kunne bruges
ja. helt enig. der har siddet med to babyer (en i hver arm) og hoppet på sengen for at få dem til at tie stille. Og hvis de kom over til far, så var helvede løs også når han skulle give dem mad, de nægtede og skreg.
Bare rolig det vender
Kan godt forstå dig. Mon ikke det ændrer sig når far starter på arbejde og du går hjemme hos den lille
ja vi har allerede været på skift så mor er god igen og nærmest den hun hænger på nu 5 uger gammel
Her varierer det meget om det er mors eller fars pige I hverdagene er jeg meget væk pga. arbejde og transport, så far er den primære = fars pige Mens jeg var på barsel var det mors pige Er hun syg, så er det kun mor som duer
Det var svært at vænne sig til i starten Hov, jeg kan lige skrive at hun snart er 2
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128