Han gider faktisk ikke

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

737 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Anonym trådstarter

Hej derude..
Er ano da jeg ikke vil Googles på dette...
Men men men.
Jeg er gravid med min ellers så dejlige forlovede, jeg er egentlig ikke sikker på han gider vores forhold mere. Han har nogen børn fra et tidligere forhold, og jeg har en søn med fra et tidligere forhold. Førhen når voreS børn var ved den anden forældre, lavede vi altid noget sammen, og rigtig nød vores alene tid. Nu hvor de har været på ferie der i en uge, har han knoklet og jeg har slet ikke set ham. Når jeg begynder At snakke baby, har han hurtig afsluttet det igen ved at tale om noget andet..
Vi har stort set aldrig sex mere, hvilket vi før havde op til flere gangningen dagen...
Hvad tror i?
Er det mine hormoner, eller vil han ikke?

Skrevet fra iPhone, derfor en smule rodet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

XXSS

Det er jo svært at sige ud fra det korte resume vi får.. Min ærlige mening er, at du bør sætte dig ned sammen med ham og snakke med ham om det, ikke mindst så du evt. ikke behøver at skænke det en tanke mere. Det kan jo godt være, at der er noget der nager ham, men det ved du først med sikkerhed når du spørger ham.

Er graviditeten en fælles beslutning? Håber alt bliver godt igen.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Miss Flowerpower skriver:

Det er jo svært at sige ud fra det korte resume vi får.. Min ærlige mening er, at du bør sætte dig ned sammen med ham og snakke med ham om det, ikke mindst så du evt. ikke behøver at skænke det en tanke mere. Det kan jo godt være, at der er noget der nager ham, men det ved du først med sikkerhed når du spørger ham.

Er graviditeten en fælles beslutning? Håber alt bliver godt igen.

Ja det var det, vi forsøgte i 14 måneder før det lykkedes.. Har spurgt ham, om der er noget der nager ham, om jeg har gjort noget osv. Der svare han nej

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Hvor langt er du henne?

Jeg tænker at det måske er fair nok at han ikke har super meget lyst til sex, hvis du er højgravid.

Og hvormeget taler du om baby?

Det kan være han synes der er for meget babysnak, hvilket vi kvinder kan være rigtig gode til.

Det kan også være han lige pludselig synes det virker uoverskueligt med så mange børn.

Men svært at sige ud fra et kort resume af jeres forhold.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvor langt er du henne?

Jeg tænker at det måske er fair nok at han ikke har super meget lyst til sex, hvis du er højgravid.

Og hvormeget taler du om baby?

Det kan være han synes der er for meget babysnak, hvilket vi kvinder kan være rigtig gode til.

Det kan også være han lige pludselig synes det virker uoverskueligt med så mange børn.

Men svært at sige ud fra et kort resume af jeres forhold.

Jeg snakker sjælden om det med ham.. Jeg er i uge 14.

Anmeld

6. august 2012

TeamRocket

Altså nyforelskelsen vare jo ikke flere år og hvis i venter barn er det vel meget normalt i får nogle rutiner hvor i ikke nødvendigvis rejser og oplever ting sammen bare jer to men hvor tiden bliver brugt på job osv almindelige ting, og når du siger han knokler- jamen det er da fint nok, jeg gider heller ikke altid lige snakke baby, og det er heller ikke altid min mand gider, som han siger så er det svært for ham at komme i den rigtige stemning før baby kan noget med ham, så snart de mærker spark derindefra bliver det nok anderledes, sådan er det ihvertfald her Og sex- alle kan jo have perioder hvor man bare ikke orker at have lyst. Jeg synes du skulle snakke med ham, der er ihvertfald intet der får mine alarmklokker til at ringe i det du har skrevet. Om en uge er det sikkert vendt igen skal du se

Anmeld

6. august 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Jeg snakker sjælden om det med ham.. Jeg er i uge 14.

Hmm...Det var ellers mit gæt.

Håber det løser sig for jer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.