Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg sys du skal bruge din eftermiddagsurin... eller vente til imorgen tidlig fx.
Anonym skriver: Jeg skal teste for graviditet, men da jeg først lige har fået fat i en test er jeg lidt i tvil om jeg skal bruge det gemte morgenurin eller om jeg skal bruge frisk eftermiddagsurin..
Jeg skal teste for graviditet, men da jeg først lige har fået fat i en test er jeg lidt i tvil om jeg skal bruge det gemte morgenurin eller om jeg skal bruge frisk eftermiddagsurin..
MorDk skriver: Jeg sys du skal bruge din eftermiddagsurin... eller vente til imorgen tidlig fx.
Holbæktrunten skriver: Morgenurin, forudsat at du har haft det på køl... Ellers så vent til i morgen tidlig...Held og lykke
Morgenurin, forudsat at du har haft det på køl... Ellers så vent til i morgen tidlig...Held og lykke
Anonym skriver: Det har desværre ikke været på køl (det vidste jeg ikke man skulle) men bare stået dækket til ude på badeværelset.. Jeg venter til imorgen, tak for svaret..
Det har desværre ikke været på køl (det vidste jeg ikke man skulle) men bare stået dækket til ude på badeværelset.. Jeg venter til imorgen, tak for svaret..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128