Trafikklubben

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Pige2009

Da Laura bliver 3 til oktober, har vi fået et brev fra Trafikklubben vedr. Tilbud om medlemskab. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har børn meldt ind i Trafikklubben?

Kh. Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Lone Jakobsen

vi overvejede det meget, men fik ikke rigtigt gjort noget ved det

Anmeld

6. august 2012

Nemesis

Vi overvejde det til Jonas men kunne se de brugte det samme materiale og gavehalløj som vi fik til Nicklas (som nu bliver 18) Så Jonas har arvet storebrors mappe og Sara bruger den skål som vi fik i sin tid.

Tror heller ikke Sara bliver meldt ind til den tid.

:-) Sisse

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

Det virker nemlig billigt nok og så forpligter det mig mere, når jeg bliver mindet på trafikregler osv.

Anmeld

6. august 2012

4xGreve

Baagøe skriver:

Da Laura bliver 3 til oktober, har vi fået et brev fra Trafikklubben vedr. Tilbud om medlemskab. Derfor vil jeg høre om der er nogen der har børn meldt ind i Trafikklubben?

Kh. Linda

de har vi... men ikke rigtigt noget jeg syntes vi har fået ud af... dog kender jeg andre jeg tror vil ha haft godt gavn af det!!!

Anmeld

6. august 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Baagøe skriver:

Kh. Linda

Jeg har også fået brev mht Astrid. Havde ikke pengene dengang og hun er derfor ikk meldt ind. Overvejer at kontakte dem og høre mht at hun kan blive meldt ind. Jeg var medlem da jeg var lille, men det er bestemt ikke det samme mere kan jeg se..

Anmeld

6. august 2012

JulieE

Begge mine unger er meldt ind og har været rigtig glade for det  De har rigtig glade for Historierne om Split og de sange om trafikken man får med pakkerne. Jeg kan godt anbefale det 

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

4xGreve skriver:

de har vi... men ikke rigtigt noget jeg syntes vi har fået ud af... dog kender jeg andre jeg tror vil ha haft godt gavn af det!!!

Tror jeg vil melde hende ind

Anmeld

6. august 2012

Pige2009

LouiseVous skriver:

Jeg har også fået brev mht Astrid. Havde ikke pengene dengang og hun er derfor ikk meldt ind. Overvejer at kontakte dem og høre mht at hun kan blive meldt ind. Jeg var medlem da jeg var lille, men det er bestemt ikke det samme mere kan jeg se..

Du kan vist tilmelde via hjemmesiden. Har besluttet, at Laura skal meldes ind

Anmeld

7. august 2012

4xGreve

Baagøe skriver:

Tror jeg vil melde hende ind

altså hvis du ikke er helt sikker på hvordan du bedst lære hende det og hjælper hende igennem trafikken så er det helt sikkert en gode ide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.