Piger - hjælp! Som mor har jeg desperat brug for nogle råd - NU!
Silja, 21 mdr, har i en længere periode været MEGET hysterisk!
Hun skriger - skriger, skriger, skriger, SKRIGER! Hun skriger når hun ikke får sin vilje, hun skriger når hun får sin vilje, hun skriger når der er noget galt, hun skriger når der ikke er noget galt - hun kommer nogle gange ud af værelset KUN for at skrige ( jeg troede det var en 'ny' måde at kalde på mig på :s ) Hun vil op og bæres konstant, og jeg kan altså ikke rende rundt med hende på armen heeele tiden, hun skriger når jeg afviser hende ( jeg sætter mig ned på gulvet og krammer hende istedet for men hun vil OP) Hun skriger og skriger og jeg føler det er en magt kamp uden lige. Hun er bestemt ikke ked af det - men hun skriger af ren hysteri, og jeg kan snart ikke være i mit hovede mere. Selv når jeg bærer på hende, skriger hun. Hun vil ikke noget bestemt, og virker ikke til at hun har ondt nogle steder.
Hvis hun bare ville holde op med at konstant skrige 
Idag er hun EEENDELIG startet DP igen, og det var gået godt. Jeg drøftede emnet med hende, og hun siger kort og kontant: IGNORE HENDE! Når hun konstant gør det hér, så skal hun have den kolde skulder, men det har jeg det HELLER ikke godt med.
Skæld ud, forståelse, rolig snak, kys kram og omsorg, ingenting hjælper - udover når jeg sætter teletubbies på.
Hjælp 
Anmeld