Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Marcus har fødselsdag på lørdag (bliver 4 år), og fredag kommer børnehaven forbi til fødselsdag.
Jeg har en ide om at vi skal lave en skattejagt, og i den forbindelse skal der jo være en skat til slut. Derfor har jeg bestilt disse skattekister, så hvert barn får en med lidt godter i
http://www.mintemafest.dk/Info/Pirat_Borddækning/Pirat_Slikposer_og_Festæsker/Skattekiste_Fest_Boks_-_Single.html
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ej hvor godt! Det skal jeg helt klart huske.. De vil helt sikker synes det er sjovere end en almindelig slikpose (selv om de sjældent bliver skuffet over dem )
Nettemor skriver: Ej hvor godt! Det skal jeg helt klart huske.. De vil helt sikker synes det er sjovere end en almindelig slikpose (selv om de sjældent bliver skuffet over dem )
Det tror jeg bestemt heller ikke de vil, men syndes bare at dette var lidt sjovere
Karo skriver: Det tror jeg bestemt heller ikke de vil, men syndes bare at dette var lidt sjovere
Det er det klart også Og mange af børnene vil nok bruge dem noget tid efter til at lege med.. Indtil de går til
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128