Johanne tager tit en pause fra sin mor :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. august 2012

ONKC

Sådan er det også her. Jeg synes det er rart, at han kan underholde sig selv lidt:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Skouboe

Hun (og andre børn) gør det fordi de ikke kan rumme flere stimuli i hovedet, og derfor har brug for lidt fred og ro. Det er en ganske normal og sund opførsel - og så nyd at du kan få lavet noget andet

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

Kamulla skriver:

ja det gjorde jeg tit... følte han ikke gad mig og blev ked af det.. den dag idag ved jeg bedre og skulle have nydt det noget mere.. for har set mange andre hvis unger absolut ikke kan være for sig selv og skal hænge på forældrene konstant

jeg syntes det er okay hun vil og kan lege selv for det er jo heller ikke godt hvis de som du skriver hele tiden vl være hos forældrene :-) men jeg er nok bare lidt sensitiv da hun snart skal starte i DP og jeg dermed skal undvære min lille pige.

Monica

Anmeld

6. august 2012

Troldemommi

MorDk skriver:

Smiler er det fordi du føler du bliver "afvist"?

Jeg nød det da min Basse begyndte at ville lege selv mm. så han ikke skulle hænge på mig hele tiden. For man har også behov for at sidde selv og evt. nyde en kop kaffe eller et blad (bare engang imellem)

JA, jeg føler mig afvist :-) hun skal snart starte i DP så jeg er nok lidt sensitiv.

Monica

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.