Hvad skal man tro?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

477 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. august 2012

Muffie

Hej Piger 

Jeg har brug for lidt råd!

I de sidste par dage har jeg haft en sjov fornemmelse/smerte i mit underliv, der kommer og går. Det føles som jag, og som om der er noget der strækker ud så det helt kramper. Det skifter også engang i mellem fra at være lidt prikken ude i den ene side, til at være en central smerte, der ligesom går i en lige stråle ned igennem midten af underlivet. Det varer måske 1 min og så er det ovre, men kommer flere gange om dagen.
 Udover det har jeg VIRKELIG ondt i mine bryster, dog meget mere i det venstre end i det højre. Så ondt at jeg faktisk har problemer med at ligge på venstre side. 

Jeg har ingen andre tegn på at der skulle være noget, (Udover lidt nedsat appetit) og er lidt nervøs for om det bare er en anden form for symptomer på at mens er på vej. (Når jeg får mens, plejer jeg at have en konstant smerte i hele underlivet- slet ikke lig det her)

Jeg ved godt jeg self. bare kan teste, men har prøvet i laang tid, og er lidt træt af den skuffede følelse når man ser at testen er negativ .. så hvad mener i? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

MorDk

Altså det eneste jeg kan råde dig til er altså at tage en test. Det er DEN der kan give dig svar. Dine symptomer kan lige så godt være tegn på menses er på trapperne, sygdom etc.

Venter på update...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.