Søger malings ekspert!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2012

Annana89

Hvis det skal holde i længden så skal du ha fat i en gang træ og metal malinG og jeg vil anbefale en glans 40. Men husk noget ordentlig grunder til formålet for ellers ender du med at dit at arbejde er spildt når malingen begynder at skalde af eller træets olie osv begynder at skinne igennem!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

Maja_4000

gædde skriver:

ja gu er de dyre

men har de ikke mindre spande?.... skal bruge mange forskellige farver, så gider ikke købe 9x5 liter

har de da stadig toningssprøjter i jem og fix??

Jo , jeg købte bare en lille bøtte .. Ved ikke hvor meget der er i  ½ liter måske

Og ja , de har stadig de der toningssprøjter .. I hvert fald da jeg var der sidst Hehe

Anmeld

7. august 2012

gædde/gitte

Maja_4000 skriver:

Jo , jeg købte bare en lille bøtte .. Ved ikke hvor meget der er i  ½ liter måske

Og ja , de har stadig de der toningssprøjter .. I hvert fald da jeg var der sidst Hehe

nå for søren! ja okay det var en mere passende størrelse! fedt tak for tippet

Anmeld

7. august 2012

Rikke, Liam & Linus

Jeg gør altid det at jeg maler træet med en træmaling (hvid) og så køber jeg en farveprøve (vægmaling) til 20 kr i den farve jeg vil have, og maler udover. Det fungerer upåklageligt. Ind imellem giver jeg det også et lag gulvlak...alt afhængig af hvor meget den pågældende genstand er udsat for slid.

Anmeld

8. august 2012

Pixi-pigen

Annana89 skriver:

Hvis det skal holde i længden så skal du ha fat i en gang træ og metal malinG og jeg vil anbefale en glans 40. Men husk noget ordentlig grunder til formålet for ellers ender du med at dit at arbejde er spildt når malingen begynder at skalde af eller træets olie osv begynder at skinne igennem!

Orv det var et godt råd! Tusind tak

Anmeld

8. august 2012

Pixi-pigen

Rikke&Liam skriver:

Jeg gør altid det at jeg maler træet med en træmaling (hvid) og så køber jeg en farveprøve (vægmaling) til 20 kr i den farve jeg vil have, og maler udover. Det fungerer upåklageligt. Ind imellem giver jeg det også et lag gulvlak...alt afhængig af hvor meget den pågældende genstand er udsat for slid.

Lyder rimelig nemt og billigt. Bruger du så ikke grunder?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.