Amme bh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

364 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. august 2012

crille

Tænker at det måske vil være meget rart at have købt bare en enkelt amme BH inden Magne kommer til verden. Men kan man vide størrelse når mælken ikke er løbet til endnu og er der nogen anbefalinger i mærker, modeller??  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Det er rigtig nok at det er en god ide at vente med at køber bh'erne til mælken er løbet rigtig til da brysterne kan ændre sig, men jeg havde alligevel købt bh'er og de passede mig fint. Jeg gik bare efter min normale str. Købte nogle i HM og de har været udemærket

Anmeld

6. august 2012

Koen.

Jeg købte nogle billige nogle i h og m (2 for en pris) købte dem i uge 38 og gik så bare en str større op de er guld værd og passede/passer perfekt (ammer stadig)

Anmeld

6. august 2012

Frk.S

Jeg læste inden, at det var en god idé at vente. Men jeg ville altså have én til at have med til sygehuset.

Så jeg købte egentlig bare en billig i Føtex, nogle uger før termin. Jeg købte en der passede mig, men til den lidt store side.

Den passede fint efter mælken løb til, og jeg var faktisk så tilfreds med den, at jeg gik ud og købte flere i samme model og størrelse. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.