? kan underlivet være for slapt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

882 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

jeg mener bare hvis man ikke laver knibeøvelserne så meget efter at ha født, kan et slapt underliv så være med til at man ikke kan blive gravid ???????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

jeg mener bare hvis man ikke laver knibeøvelserne så meget efter at ha født, kan et slapt underliv så være med til at man ikke kan blive gravid ???????

op

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

nogen der ved det ???

Anmeld

6. august 2012

Camillos

Anonym skriver:

jeg aner det faktisk ikke men ægget sætter sig jo fast i livmoderen og ikke i bækken muskulaturen så tror ikke det har den store betydning  

Anmeld

6. august 2012

Line8700

Ved ikke ang det med at man ikke kan blive gravid hvis man har et slap underliv, men ved at hvis man har et slapt underliv, så kan man ikke altid styre hvornår man tisser. Altså man kan blive inkontinent.

Alt afhæning efter hvor slapt det er.

Anmeld

6. august 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Det har ikke en betydning. De små svømmere skal nøk finde vej op til ægget.
Men du skal huske at knibe for det kan ende med nedsunket livmoder og inkontinens.

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

jeg aner det faktisk ikke men ægget sætter sig jo fast i livmoderen og ikke i bækken muskulaturen så tror ikke det har den store betydning  

Ok Tak for svar

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Line8700 skriver:

Ved ikke ang det med at man ikke kan blive gravid hvis man har et slap underliv, men ved at hvis man har et slapt underliv, så kan man ikke altid styre hvornår man tisser. Altså man kan blive inkontinent.

Alt afhæning efter hvor slapt det er.

Ja det ved jeg også

men vidste bare ikke om det kunne ha noget at sige om udeblivende graviditet

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

Baby2påvej skriver:

Det har ikke en betydning. De små svømmere skal nøk finde vej op til ægget.
Men du skal huske at knibe for det kan ende med nedsunket livmoder og inkontinens.

jeps, tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.