Malke ud med hånden??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2012

kvinde84

Er der nogen af jer, der har succe med at malke ud med hånden?? Jeg ved ikke helt om jeg skal investere i en brystpumpe (manuel), da jeg jo ikke skal bruge ret meget. Det er kun, så jeg har mulighed for, at lade min søn passe en sjælden gang.

Jeg har prøvet det to gange, men jeg synes det var aaalt for anstrengende for hænderne, og der kom ikke vildt meget  Jeg har dog set en illustration nu, hvor der bliver brugt begge hænder, så måske jeg bare har brugt forkert teknik??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

MorDk

kvinde84 skriver:

Er der nogen af jer, der har succe med at malke ud med hånden?? Jeg ved ikke helt om jeg skal investere i en brystpumpe (manuel), da jeg jo ikke skal bruge ret meget. Det er kun, så jeg har mulighed for, at lade min søn passe en sjælden gang.

Jeg har prøvet det to gange, men jeg synes det var aaalt for anstrengende for hænderne, og der kom ikke vildt meget  Jeg har dog set en illustration nu, hvor der bliver brugt begge hænder, så måske jeg bare har brugt forkert teknik??

jeg ville købe en manuel pumpe. Selv med den kan det tage tid... MEN  den skåner altså dit bryst mere...

Anmeld

8. august 2012

LR85

jeg har stor succes med a malte ud med hånden.

det tager lidt tid, men det fungere fint.

gør det nu ikke så tit, har mest været i forbindelse med trøske, brystbetændelse og lign

Anmeld

8. august 2012

An&Jo

kvinde84 skriver:

jeg fik det aldrig til at fungere med hænderne dengang, så jeg lånte en manuel brystpumpe fra avent af min søster, og det fungerede SÅ meget bedre..

Anmeld

8. august 2012

Frøken J.

Jeg malkede længe med hænderne uden problemer, inden jeg fik en brystpumpe foræret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.