er det en tand ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

Kløver

LilleLene skriver:

er det noget der bedøver eller hvad ?

ja, det lokalbedøver, så man skal bare have lidt på fingeren og gnide der hvor tænderne er ved at bryde frem, min søn elskede det, synes det var rart at få gnubbet gummer, og synes det smagte godt, og han var meget mere rolig og havde det bedre, for gav også ro til at kunne falde i søvn om aftenen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

LilleLene

Maja84 skriver:

ja, det lokalbedøver, så man skal bare have lidt på fingeren og gnide der hvor tænderne er ved at bryde frem, min søn elskede det, synes det var rart at få gnubbet gummer, og synes det smagte godt, og han var meget mere rolig og havde det bedre, for gav også ro til at kunne falde i søvn om aftenen

ååårh lyder bare lækkert mange tak

Anmeld

5. august 2012

Kløver

LilleLene skriver:

ååårh lyder bare lækkert mange tak

velbekomme og håber lægen kan hjælpe jer

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

håber jeg også, han har været rigtig træls i dag, hyler over ingenting og vil hverken ligge ned eller noget men ja sådan er det vel jo

Jeps, det er meget normalt... Prøv at ligge hans sut i en plastikposeog ind i køleskabet, så den er dejlig kølig når i giover ham den... Det skulle efter sigende hjælpe

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

Maja84 skriver:

velbekomme og håber lægen kan hjælpe jer

håber jeg også

Anmeld

5. august 2012

LilleLene

Muhmi skriver:

Jeps, det er meget normalt... Prøv at ligge hans sut i en plastikposeog ind i køleskabet, så den er dejlig kølig når i giover ham den... Det skulle efter sigende hjælpe

smart det prøver jeg

Anmeld

5. august 2012

Muhmi

LilleLene skriver:

smart det prøver jeg

Anmeld

6. august 2012

K&S

Maja84 skriver:

hvis han er meget plaget kan du få noget væske ved lægen, til at smøre på, det er receptpligtigt. ellers har de aftamed, men det gel er svært at få til at sidde, og klumper, og ja er bare noget møj, undskyld udtrykket. vi havde stor glæde af det andet, men kan selvfølgelig ikke huske hvad det hedder

Er det Dolodent? :-) 

Anmeld

6. august 2012

Kløver

K&S skriver:

Navnet lyder bekendt så kunne det sagtens være

Anmeld

6. august 2012

LilleLene

K&S skriver:

hr du da brugt det ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.