Et hæklet hårbånd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.274 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Karina84

Har forsøgt at hækle et hårbånd, og vil da lige vise den til jer. Jeg har ikke rigtig stødt på dem på nettet, men kom på ideen da jeg så en rigtig fin opsat frisure en dag (på billedet hænger mit hår bare normalt).

Da jeg havde lavet den kunne jeg godt se at det måske er lidt hippie agtigt, men synes nu alligevel at det er lidt sødt, og skal helt sikkert lave flere 

Puh og så er der jo min lille ugle  Er færdig med at hækle alle de små dele, skal bare lige ha syet det sammen.... Er altså ikke sikker på at sådan nogle små dyr med en masse små dele lige er mig... Så tror lige jeg venter med at dele til når jeg får lavet et dyr/bamse der måske er lidt størrere og en smule mere "ud-i-et" 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Annemor...

Hvor er det fint

Anmeld

5. august 2012

Michalala

Fedt lavet.

Anmeld

6. august 2012

Karina84

Annemor... skriver:

Hvor er det fint

Tak 

Anmeld

6. august 2012

Karina84

Michalala skriver:

Fedt lavet.

Tak - synes faktisk også det blev okay  

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

Super fint! Den er rigtig sød.

Mega sejt at du bare sådan lige springer ud i at lave sådan en uden opskrift

Uhh ja alle de små dele tager tid. Jeg synes også de kan trække tænder ud. Ikke fordi det er svært at lave men mere fordi det tager en del tid og er noget pil arbejde.. Men det plejer at blive godt til sidst

Anmeld

6. august 2012

Karina84

Nettemor skriver:

Super fint! Den er rigtig sød.

Mega sejt at du bare sådan lige springer ud i at lave sådan en uden opskrift

Uhh ja alle de små dele tager tid. Jeg synes også de kan trække tænder ud. Ikke fordi det er svært at lave men mere fordi det tager en del tid og er noget pil arbejde.. Men det plejer at blive godt til sidst

Tak! 

Altså den buttede stjerne har jeg fundet en opskrift på - så go' er jeg ikke endnu  Men ellers er den lavet som jeg nu lige synes den nok skulle laves 

Ja nemlig, det tager længere tid end man lige regner med at lave alle de små dele og få sat det sammen så det ser så nogenlunde ud.

Sidder og overvejer hvad det næste lille hækle projekt skal være 

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

Karina84 skriver:

Tak! 

Altså den buttede stjerne har jeg fundet en opskrift på - så go' er jeg ikke endnu  Men ellers er den lavet som jeg nu lige synes den nok skulle laves 

Ja nemlig, det tager længere tid end man lige regner med at lave alle de små dele og få sat det sammen så det ser så nogenlunde ud.

Sidder og overvejer hvad det næste lille hækle projekt skal være 

Det første lange stykke tid havde jeg nærmest 'kø' i tankerne med hvilke ting jeg gerne ville prøve at lave. Nu har jeg ikke så meget jeg bare SKAL prøve. Så nu laver jeg lidt af det jeg har lavet før. Nemlig en del der har spurgt på noget af det som de gerne vil købe..Men jeg har faktisk set nogle opskrifter på hårbånd hvis det er?

Anmeld

6. august 2012

Karina84

Nettemor skriver:

Det første lange stykke tid havde jeg nærmest 'kø' i tankerne med hvilke ting jeg gerne ville prøve at lave. Nu har jeg ikke så meget jeg bare SKAL prøve. Så nu laver jeg lidt af det jeg har lavet før. Nemlig en del der har spurgt på noget af det som de gerne vil købe..Men jeg har faktisk set nogle opskrifter på hårbånd hvis det er?

Ja det synes jeg også jeg havde, har samlet en masse links sammen, så jeg skal lige ind og kigge på div. blogs osv. igen  Man kan jo bruge flere timer hvor man bare sidder og kigger rundt på andre folks hæklerier laver planer for hvad man skal lave 

Dem vil jeg da meget gerne se!  Du kan evt. skrive i en pb. 

Anmeld

6. august 2012

Nettemor

Karina84 skriver:

Ja det synes jeg også jeg havde, har samlet en masse links sammen, så jeg skal lige ind og kigge på div. blogs osv. igen  Man kan jo bruge flere timer hvor man bare sidder og kigger rundt på andre folks hæklerier laver planer for hvad man skal lave 

Dem vil jeg da meget gerne se!  Du kan evt. skrive i en pb. 

Prøv at se her

Her er links til mange gratis opskrifter, Og der er også nogle hårbånd

Uuuh ja kan også sidde læææænge og kigge. Har også lavet en hel mappe i dokumenter med opskrifter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.