så er det snart... hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. august 2012

sweet

skal stoppe på medicin her den 22 aug. og så holde en pause på en måned og så er vi nået til der hvor vi skal prøve at insimineres..

aner ikke engang om de vil have mig på hormoner eller noget..

så mit spørgsmål er hvordan har det været ved jer der er blevet insimineret?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

sweet

slet ingen

Anmeld

5. august 2012

Kris89

5. august 2012

sus73

Det er meget individuelt om man skal på hormoner eller ej. Det vil lægen afgøre, bl.a. på baggrund af de blodprøver du skal have taget inden I går igang. Selv fik jeg hormoner da jeg var i insiminationsforløb.

Anmeld

5. august 2012

sweet

sus73 skriver:

Det er meget individuelt om man skal på hormoner eller ej. Det vil lægen afgøre, bl.a. på baggrund af de blodprøver du skal have taget inden I går igang. Selv fik jeg hormoner da jeg var i insiminationsforløb.

jamen går jo på riget, men det er kvindeklinikken hvor jeg bor der skal insiminere mig...

Anmeld

6. august 2012

Nessie

Har ikke selv prøvet inseminering, men håber for dig at det lykkes nu

Anmeld

6. august 2012

nielsen80

Jeg skulle tage hormoner, da vi blev insemineret. Men det var ikke slemt overhovedet. Første gang du skal stikke dig er vildt grænseoverskridende, men det gør ikke ondt, og man vænner sig til det. Nålene er tynde og fine, og du stikker i maveskinnet, hvor der ingen nerver er.

Tro mig, med alt det du har været igennem, bliver det fysiske ved at tage hormoner ikke et problem. Det skal du nok klare søde!

og for at du snart står med to streger.

Anmeld

9. august 2012

sweet

Nessie skriver:

Har ikke selv prøvet inseminering, men håber for dig at det lykkes nu

mange tak

Anmeld

9. august 2012

sweet

nielsen80 skriver:

Jeg skulle tage hormoner, da vi blev insemineret. Men det var ikke slemt overhovedet. Første gang du skal stikke dig er vildt grænseoverskridende, men det gør ikke ondt, og man vænner sig til det. Nålene er tynde og fine, og du stikker i maveskinnet, hvor der ingen nerver er.

Tro mig, med alt det du har været igennem, bliver det fysiske ved at tage hormoner ikke et problem. Det skal du nok klare søde!

og for at du snart står med to streger.

dejlig berolingende  jeg har snakket med klinikken og skal vist både have hormoner i pille form og sprøjter...

men hvordan finder de ud af hvornår de skal insiminere mig da ægløsning godt kan svinge med nogle dage fra gang til gang??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.