Morsyg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
4 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Guldimaven

Min søn på 8 uger virker til at være meget morsyg?  Han plejer gerne at ville sidde ved andre men lige nu duer far ikke engang.

Han er et meget nemt barn, så han græder ikke.. Men hvis han kommer over til andre en mig, begynder han at pylre en smule. Lige så snart han er ovre ved mig igen, går det over.

Men kan en baby på 8 uger godt være morsyg?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. august 2012

Koen.

Guldimaven skriver:

Min søn på 8 uger virker til at være meget morsyg?  Han plejer gerne at ville sidde ved andre men lige nu duer far ikke engang.

Han er et meget nemt barn, så han græder ikke.. Men hvis han kommer over til andre en mig, begynder han at pylre en smule. Lige så snart han er ovre ved mig igen, går det over.

Der er et tigerspring ved 8 uger og det kan gøre ham meget tryghedssøgende/morsyg Så bare lad ham være hos dig alt det han lyster det går snart over igen

Anmeld

6. august 2012

Muffinmus

Enig, det 8 ugers tigerspirng er ren pylrethed og det er ikke bedre omkring de 12 uger kan jeg sige dig:-)Men efter 12 ugers tigerspringet blev min datter den gladeste smilende råbende, snakkede pige:-)

Anmeld

6. august 2012

Guldimaven

Tak piger! 

Anmeld

6. august 2012

samantha1986

Guldimaven skriver:

Vores datter har været morsyg næsten siden hun blev født. Hin er otte uger nu. Og far kan til nød du. Jeg synes det er okay for de er jo ikke ret gamle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.