Hvornår kan jeg teste positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Hej Qvinder

min mens skulle ha meldt sin ankomst i går altså den 4.8.12 men håber den bliver væk men nu er mit spørgsmål hvornår kan jeg evt teste?

min mand siger jeg skal vente en HEL uge inden jeg tester for at være på den sikkere side...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

AnonymMor

Anonym skriver:

Hej Qvinder

min mens skulle ha meldt sin ankomst i går altså den 4.8.12 men håber den bliver væk men nu er mit spørgsmål hvornår kan jeg evt teste?

min mand siger jeg skal vente en HEL uge inden jeg tester for at være på den sikkere side...

Du "burde" godt kunne teste nu det er etforsøg værd  Jeg testede selv positiv på selve mens dagen

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

Rinepigen skriver:

Du "burde" godt kunne teste nu det er etforsøg værd  Jeg testede selv positiv på selve mens dagen

plejer nemlig at kunne sætte uret efter min mens, men sidste gang var den en dag forsinket og der kunne jeg mærke der var optræk til noget men kan overhovedet ikke mærke at der er optræk til mens denne gang  hmmm må købe en test i morgen

Anmeld

5. august 2012

Mie89

Anonym skriver:

Hej Qvinder

Altså teknisk set burde HCG niveauet være højt nok til at du kunne teste positivt nu, men fortvivl ikke hvis dfin g-test ikke er positiv endnu, nogle kvinder kan først teste positiv sent, så så længe mens ikke er kommet, er der stadig chancer for at du kan være gravid 

Jeg er selv i samme situation, ingen mens - men heller ikke nogen positiv test .. Men slår koldt vand i blodet, det er første forsøg, så kæresten og jeg har ikke travlt !

Krydser fingre for at den er der for dig !

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

mie89 skriver:

Altså teknisk set burde HCG niveauet være højt nok til at du kunne teste positivt nu, men fortvivl ikke hvis dfin g-test ikke er positiv endnu, nogle kvinder kan først teste positiv sent, så så længe mens ikke er kommet, er der stadig chancer for at du kan være gravid 

Jeg er selv i samme situation, ingen mens - men heller ikke nogen positiv test .. Men slår koldt vand i blodet, det er første forsøg, så kæresten og jeg har ikke travlt !

Krydser fingre for at den er der for dig !

er nu også meget rolig, bare træls at når jeg plejer at kunne stille uret efter min mens... men synes jeg har lidt kvalme ( det går dog væk når jeg drikker noget), men skal tisse i hele tiden

Anmeld

22. august 2012

Fine_007

Du "behøver" på ingen måde at vente en hel uge  jeg testede positivt dagen efter forventet mens. Men som allerede nævnt, så fortvilv endelig ikke, hvis den er negativ - det kan sagtens være alligevel 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.