ÆL test positiv og negativ på samme dag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.432 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Kan det virkelig passe at  jeg stod med en ÆL-test som er positiv (eftermiddag) og om aftenen var den nagativ igen? Jeg mener, tænk hvor heldig man skal være for at ramme korrekt så? 

Et spørgsmål mere - Har læst nogle steder at koffein har en indvirkning på ælteste - er det nu rigtigt? - For er rimelig stor fan af cola, men det har da ikke påvirket æl-testene i starten af min cyklus?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Anonym trådstarter

Ingen der kan hjælpe?

Anmeld

6. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Det er kun HCG der kan påvirke en ÆL test.

Ja det er bestemt en mulighed,at testen kun er positiv i få timer,derfor anbefaler de fleste producenter også,at man tester 2-3 gange om dagen.

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

Det er kun HCG der kan påvirke en ÆL test.

Ja det er bestemt en mulighed,at testen kun er positiv i få timer,derfor anbefaler de fleste producenter også,at man tester 2-3 gange om dagen.

Ej hVor vildt! Det kan da hurtigt blive eb dyr fornøjelse.. Men dem jeg tog var fra netto og der stod bare en gabg om dagen, derfor u drede det mig.. Uh jeg håber vi har ramt plet så for vi gjorde det først om aftenen og den viste jo kun positiv om eftermiddagen? Gør det eb forskel?

Anmeld

6. august 2012

Muffinmus

dem, derfor mange anbefaler at kan man se en pludseig stigning er det smart at teste 2 gange dagligt...derfor flere piger aldrig fanger den, de tester forkert:-)

Min gik fra at være en smule tydligere, til 6 timer seren at være bragende positiv for at være svag igen morgenen efter, dvs på knap 24 timer. Havde jeg kun testet om formiddagn kl 10 som jeg gjorde, havde jeg aldrig set den var positiv om eftermiddagen jo:-)

Anmeld

6. august 2012

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

dem, derfor mange anbefaler at kan man se en pludseig stigning er det smart at teste 2 gange dagligt...derfor flere piger aldrig fanger den, de tester forkert:-)

Min gik fra at være en smule tydligere, til 6 timer seren at være bragende positiv for at være svag igen morgenen efter, dvs på knap 24 timer. Havde jeg kun testet om formiddagn kl 10 som jeg gjorde, havde jeg aldrig set den var positiv om eftermiddagen jo:-)

Det er ret utroligt, for har købt dem i netto og der står på pakken "vælg et tidspunkt hver dag du vil teste", så det virker til at det kun er 1 gang om dagen, men hvis jeg kun havde gjort det der ville den jo være negativ om aftenen.. Det kan da hurtigt blive dyrt at bruge de æl teste? Kan du svare mig på om det så er godt nok vi først elskede om aftenen når testen var positiv om dagen? Er ælen så forsvundet når den er negativ

Anmeld

7. august 2012

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

ÆL kommer først 24-36 timer efter en positiv test,så man skal bare have sex inden for de første 24 timer. 

Kan anbefale dig,at købe dine test på nettet,evt. på ebay,der koster de næsten ingen ting.

Anmeld

7. august 2012

Anonym trådstarter

mea skriver:

ÆL kommer først 24-36 timer efter en positiv test,så man skal bare have sex inden for de første 24 timer. 

Kan anbefale dig,at købe dine test på nettet,evt. på ebay,der koster de næsten ingen ting.

Ej hvor spændende så har test dag på fredag/lørdag.. Tak for tippet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.