Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: De der runde , blå/turkise opbevaringsdimser (Hvad hedder sådan nogle? ) .. Hvor har du købt dem ?
De der runde , blå/turkise opbevaringsdimser (Hvad hedder sådan nogle? ) .. Hvor har du købt dem ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
helle85 skriver: hvor har du købt de sorte kasser til at hænge på væggen som er på nr 2 billede?
hvor har du købt de sorte kasser til at hænge på væggen som er på nr 2 billede?
An&Jo skriver: Det er bare fra expedit serien i IKEA, det er de der 4 rums rumdelere..
Det er bare fra expedit serien i IKEA, det er de der 4 rums rumdelere..
Er de helt sorte? Eller sortbrune? :-)
mange tak for svar, vi har desværrer ikke nogen ikea her i nærheden af hvor jeg bor
K&S skriver: Er de helt sorte? Eller sortbrune? :-)
helle85 skriver: mange tak for svar, vi har desværrer ikke nogen ikea her i nærheden af hvor jeg bor
Maja_4000 skriver: Har ikke et billede af Carolines værelse efter vi er flyttet .. Vi har kun boet her siden november jo Men har et af hendes pudehjørne .. Det eeelsker hun Så det kan helt sikkert anbefales (:
Har ikke et billede af Carolines værelse efter vi er flyttet .. Vi har kun boet her siden november jo
Men har et af hendes pudehjørne .. Det eeelsker hun Så det kan helt sikkert anbefales (:
Loa skriver: Fed fed madras Er den hjemmelavet eller købt?
Fed fed madras Er den hjemmelavet eller købt?
Købt .. Har dog selv kommet stoffet på
Maja_4000 skriver: Købt .. Har dog selv kommet stoffet på
Loa skriver: Hvor finder man sådan en henne? Ville vildt gerne lave sådan et hjørne til Isabella....
Hvor finder man sådan en henne? Ville vildt gerne lave sådan et hjørne til Isabella....
Jeg har købt den af en bruger herinde Men man kan købe den i babysam
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128