Åh den dumme krop!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
2 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Åh hvor er jeg altså frustreret!

Jeg har haft rigtig mange symptomer på graviditet siden cyklusdag 19. Har lavet en negativ test på cyklusdag 22 og en på cyklusdag 26 (eller 1) - fik min mens på denne dag. Mens var meget anderledes end normalt, og den kom mere end en uge tidligere end den plejer. Havde fortsat symptomer gennem min mens, og de er der stadig! Tog en test igen igår, og den var stadig negativ.

Synes virkelig det er frustrerende at kroppen kan "opføre" sig på den måde

Øvøv!

Ville sådan set bare ud med lidt frustrationer!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Hjerterum

Hejsaaaa .

Kender det kun alt for godt, har faktisk prøvet det samme denne månede og har testede negativ. Men fik så også mens idag. Men det er bare så forbandet frustrene at kroppen gør det på den måde.

Så har bestemt mig for at glemme tanker om at blive gravid og så sige det sker når det sker.

Men held og lykke med pb, det skal nok ske   

Anmeld

5. august 2012

Anonym trådstarter

smil du på.... skriver:

Hejsaaaa .

Kender det kun alt for godt, har faktisk prøvet det samme denne månede og har testede negativ. Men fik så også mens idag. Men det er bare så forbandet frustrene at kroppen gør det på den måde.

Så har bestemt mig for at glemme tanker om at blive gravid og så sige det sker når det sker.

Men held og lykke med pb, det skal nok ske   

Tak for dit svar

Ja, det skal nok lykkes, det er jeg overbevist om, men hold da op, hvor er det træls!
Da mens så kom håbede jeg at ømme bryster, kvalme, træthed, svimmelhed, utilregnelig mave og alle de andre ting ville forsvinde, men nej det hænger ved Så er det ikke ligefrem fordi at lysten til at hygge med manden er der, og det kommer der jo ikke en lille ønskebaby ud af!

Jeg håber også snart det lykkes for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.