Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Missq4 skriver: ihhh hvor er den bare fin super flot lavet
ihhh hvor er den bare fin super flot lavet
Tusind Mange tak.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
PT skriver: Hvor er den fin
Hvor er den fin
Mange tak.
kristinaS skriver: wauw flot kage!
wauw flot kage!
AalborgPigen skriver: WOW den er fin ...
WOW den er fin ...
jydeinden skriver: hvor er den bare finnn
hvor er den bare finnn
Nettemor skriver: WOW den er flot! SUPER godt lavet søde. Kan godt forstå du er stolt! DET havde jeg også været-. Og med god grund!
WOW den er flot! SUPER godt lavet søde. Kan godt forstå du er stolt! DET havde jeg også været-. Og med god grund!
mange tak. nu har jeg også fået et par bestillinger, så nu er jeg igang. det er dejligt.
ih hvor er den fin!!! vh stine
den er da bare vildt flot.
Mom In The Making skriver: Min første Tema kage.. og ærlig talt, er jeg en kende stolt af mig selv,da dette kun er min 6 kage og som sagt min første tema / " lavet-i-hånden-uden-molds-og-lignende-kage." Emil (Katten) blev dog lidt tør, da jeg bruge en anelse for meget maizena og ikke havde tid til at lave ham om. Det var til min venindes dreng der holdte sin 2 års fødselsdag i forgårs. Den er med vanilie bunde, choko- og hindbærmouss. God dag til jer alle sammen.
Min første Tema kage.. og ærlig talt, er jeg en kende stolt af mig selv,da dette kun er min 6 kage og som sagt min første tema / " lavet-i-hånden-uden-molds-og-lignende-kage."
Emil (Katten) blev dog lidt tør, da jeg bruge en anelse for meget maizena og ikke havde tid til at lave ham om.
Det var til min venindes dreng der holdte sin 2 års fødselsdag i forgårs.
Den er med vanilie bunde, choko- og hindbærmouss.
God dag til jer alle sammen.
Rigtig flot lavet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128