Så blev væggen over sofaen færdig!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.467 visninger
17 svar
0 synes godt om
5. august 2012

Dinna88

Yay, finally!
I skolernes vinterferie flyttede jeg ind til min kæreste, i hans 50 kvm lejlighed. På daværende tidspunkt havde han to sofaer, en skænk, et sofabord, seng samt et lille spisebord med to stole. Og kun lige tre hylder hvorpå han har nogle militing

Ind kom jeg med tøjskab, skænk, planter, billeder, sofapuder, ALLE mulige ting, så det faktisk lignede en lejlighed

Men der har i hele tiden været en stor, bar væg der bare var så... baaah.... midt i vores dejlige hjem. Og som studerende på SU, som vi har været, har pengene ikke været der. Men nu skulle det fandme være. 450 kr. har det i alt kostet, hvilket vi selv synes er OK Og vi er så glade for det. Alle billederne er mine egne, men det ene i midten af min niece er dog ikke taget med mit spejlrefleks. Det er resten

Billedet er elendigt - I know. Det blev lige hurtigt taget uden koncentration omkring lys eller noget som helst, fordi jeg bare skulle ned at sidde - ondt i ryggen, av av

Nå, men hvad synes I?` Billederne er af vores hænder, min niece, tusmørke, en allé med sne, en totalt frossen rose, frosne bær (eller hvad det nu er!) samt blomster Jeg ville gerne vise jer dem, men de er på den anden computer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

come2

Dinna88 skriver:

Yay, finally!
I skolernes vinterferie flyttede jeg ind til min kæreste, i hans 50 kvm lejlighed. På daværende tidspunkt havde han to sofaer, en skænk, et sofabord, seng samt et lille spisebord med to stole. Og kun lige tre hylder hvorpå han har nogle militing

Ind kom jeg med tøjskab, skænk, planter, billeder, sofapuder, ALLE mulige ting, så det faktisk lignede en lejlighed

Men der har i hele tiden været en stor, bar væg der bare var så... baaah.... midt i vores dejlige hjem. Og som studerende på SU, som vi har været, har pengene ikke været der. Men nu skulle det fandme være. 450 kr. har det i alt kostet, hvilket vi selv synes er OK Og vi er så glade for det. Alle billederne er mine egne, men det ene i midten af min niece er dog ikke taget med mit spejlrefleks. Det er resten

Billedet er elendigt - I know. Det blev lige hurtigt taget uden koncentration omkring lys eller noget som helst, fordi jeg bare skulle ned at sidde - ondt i ryggen, av av

Nå, men hvad synes I?` Billederne er af vores hænder, min niece, tusmørke, en allé med sne, en totalt frossen rose, frosne bær (eller hvad det nu er!) samt blomster Jeg ville gerne vise jer dem, men de er på den anden computer!

Jeg synes det ser hyggeligt og personligt ud

Anmeld

5. august 2012

Muffin_girl

Sikke flot og hyggeligt søde

Anmeld

5. august 2012

Dinna88

come2 skriver:

Jeg synes det ser hyggeligt og personligt ud

Maaaange tak - det er præcis hvad vi ønskede

Anmeld

5. august 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Sikke flot og hyggeligt søde

Taaaak Hvornår kommer du så og ser det med egne øjne? (Ja, jeg stopper aldrig!!)

Anmeld

5. august 2012

Nadia&Daniel

Dinna88 skriver:

Yay, finally!

Det er så fint  Sådan en væg skal vi have lavet ude i gangen (wall of family)

Anmeld

5. august 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Taaaak Hvornår kommer du så og ser det med egne øjne? (Ja, jeg stopper aldrig!!)

Huuhhaa du er svær at gøre tilfreds .. Jamen jeg kommer engang ved lejlighed ..

Anmeld

5. august 2012

Dinna88

Nadia&Daniel skriver:

Det er så fint  Sådan en væg skal vi have lavet ude i gangen (wall of family)

Tusinde tak!
Det er bare så lækkert! Men det er godt nok også et halvdyrt projekt Men det gør bare meget for ens eget hjem, synes jeg. Vi har ALDRIG haft billeder af familie oppe ved os, af den simple grund at man mor "bare aldrig fik det gjort." Så NU skal det være - jeg skal have en masse billeder op

Anmeld

5. august 2012

Dinna88

AalborgPigen skriver:

Huuhhaa du er svær at gøre tilfreds .. Jamen jeg kommer engang ved lejlighed ..

Ja, sådan er det jo det! Det er totalt ved lejlighed at du lige hopper på toget her snart

Anmeld

5. august 2012

Muffin_girl

Dinna88 skriver:

Ja, sådan er det jo det! Det er totalt ved lejlighed at du lige hopper på toget her snart

Tror du ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.