Yay, finally!
I skolernes vinterferie flyttede jeg ind til min kæreste, i hans 50 kvm lejlighed. På daværende tidspunkt havde han to sofaer, en skænk, et sofabord, seng samt et lille spisebord med to stole. Og kun lige tre hylder hvorpå han har nogle militing 
Ind kom jeg med tøjskab, skænk, planter, billeder, sofapuder, ALLE mulige ting, så det faktisk lignede en lejlighed 
Men der har i hele tiden været en stor, bar væg der bare var så... baaah.... midt i vores dejlige hjem. Og som studerende på SU, som vi har været, har pengene ikke været der. Men nu skulle det fandme være. 450 kr. har det i alt kostet, hvilket vi selv synes er OK
Og vi er så glade for det. Alle billederne er mine egne, men det ene i midten af min niece er dog ikke taget med mit spejlrefleks. Det er resten
Billedet er elendigt - I know. Det blev lige hurtigt taget uden koncentration omkring lys eller noget som helst, fordi jeg bare skulle ned at sidde - ondt i ryggen, av av 

Nå, men hvad synes I?`
Billederne er af vores hænder, min niece, tusmørke, en allé med sne, en totalt frossen rose, frosne bær (eller hvad det nu er!) samt blomster
Jeg ville gerne vise jer dem, men de er på den anden computer!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld