Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
linda0104 skriver: Jeg har lyst til risengrød i aften, er der nogen der ved om jeg må give min lille datter på snart 7 mdr det ? Tænker at når hun må få risgrød, så kan der vel ikke ske noget? Jeg vil koge det op på sødmælk.
Jeg har lyst til risengrød i aften, er der nogen der ved om jeg må give min lille datter på snart 7 mdr det ? Tænker at når hun må få risgrød, så kan der vel ikke ske noget? Jeg vil koge det op på sødmælk.
kan ikke se hvorfor hun ikke skulle kunne få det Du skal bare tænke på at sødmælk ikke er så godt i for store mængder i den alder eller ris, men nu er det nok heller ikke noget i får hver dag
Så vidt jeg har forstået må babyer fra et ½ år får næsten alt det mad vi andre spiser, så hvorfor ikke også risengrød
God appetit
Henriette Aaby skriver: Så vidt jeg har forstået må babyer fra et ½ år får næsten alt det mad vi andre spiser, så hvorfor ikke også risengrød God appetit
Enig! Herhjemme fik Felix smagsprøver fra alt hvad han havde lyst til fra omkring de 6 mdr., hvor han også begyndte at sidde med til bords i højstolen
Ingen problemer i det
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128