risengrød hvornår ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.165 visninger
8 svar
1 synes godt om
5. august 2012

linda0104

Jeg har lyst til risengrød i aften, er der nogen der ved om jeg må give min lille datter på snart 7 mdr det ? Tænker at når hun må få risgrød, så kan der vel ikke ske noget? Jeg vil koge det op på sødmælk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2012

MajseMaja

linda0104 skriver:

Jeg har lyst til risengrød i aften, er der nogen der ved om jeg må give min lille datter på snart 7 mdr det ? Tænker at når hun må få risgrød, så kan der vel ikke ske noget? Jeg vil koge det op på sødmælk.

Uhm.. det tror jeg da også jeg vil lave i aften, det lyder lækkert. Jeg har en søn på 9½ måned, går da udfra de gerne må få det, når de må få stortset alt andet..

Anmeld

9. august 2012

Levi&LilysMor

kan ikke se hvorfor hun ikke skulle kunne få det  Du skal bare tænke på at sødmælk ikke er så godt i for store mængder i den alder eller ris, men nu er det nok heller ikke noget i får hver dag 

Anmeld

9. august 2012

linda0104

Tak for svar... Jeg prøvede og lave det samme aften, og hun ELSKEDE det Så det skal vi helt sikkert prøve igen...

Anmeld

9. august 2012

Henriette Aaby

Så vidt jeg har forstået må babyer fra et ½ år får næsten alt det mad vi andre spiser, så hvorfor ikke også risengrød

God appetit

Anmeld

9. august 2012

AnneBJ

Henriette Aaby skriver:

Så vidt jeg har forstået må babyer fra et ½ år får næsten alt det mad vi andre spiser, så hvorfor ikke også risengrød

God appetit

Enig! Herhjemme fik Felix smagsprøver fra alt hvad han havde lyst til fra omkring de 6 mdr., hvor han også begyndte at sidde med til bords i højstolen

Anmeld

9. august 2012

MajseMaja

Nu står jeg og rører i risengrøden, og bassen skal smage det for første gang.. Mums, solskin og risengrød

Anmeld

9. august 2012

Pige2009

linda0104 skriver:

Ingen problemer i det

Anmeld

9. august 2012

anynom

linda0104 skriver:

Anbefalingen fra sundhedsstyrelsen siger 9 mdr
http://www.sst.dk/publ/publ2003/mad_netversion_090 3/html_files/index45.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.