Hvad er det der sker?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

508 visninger
1 svar
0 synes godt om
4. august 2012

JH12

Jeg ved ikke lige om jeg får smidt denne tråd det rigtige sted. Men står lige og mangler lidt gode råd, erfaring.

Min datter på 12 uger, har de sidste par dage været meget pyldret, og spist forholdvis ofte. Og igår besluttet vi os for at erstatte lidt af måltiderne med noget kogt vand, for at skåne hendes mave mest muligt, da hun begyndte at gylpe rigtig meget og det var TYKT og slimet. (hun gylper meget normalt, men det blev værre)
Igår var hun vågen 8 - 23:30 hvor hun kun fik sovet max 2 timer. Og vi skulle gå rundt med hende for at hun ikke skreg. Vi tænkte at hun muligvis var igang i et tigerspring plus et appetit spring.
Men så igår aftes blev hun MEGA pyldret/ hidsig da hun kom i bad, og samtidig blev hendes stemme hæs .. Da hun havde fået hendes godnat måltid sov hun også med det samme.
Men igen idag har vi haft en MEGET pyldret baby, som så idag har sovet en masse (hvilket også er usædvanligt) . Hendes stemme er stadigvæk hæs, og da hun var i bad her til aften (igen helt hysterisk) lagde jeg mærke til at hun tog sig til det ene øre .
Jeg har taget hendes temperatur som siger 37,3 altså ingen feber.
Men hvad i alverden er det så? når hun sover, sover hun godt.. Og i løbet af dagen kommer der også nogle stunder (dog nogle få i forhold til normalt) hvor hun er glad, smiler/ griner og 'snakker' ..
Og hun sov godt i nat..

Undskyld hvis det blev lidt langt og rodet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Janni.

I forhold til hendes alder, tænker jeg tigerspring. Der er et ved 12 uger. Og din beskrivelse minder meget om hvordan Silas opførte sig den gang.
Jeg synes i skal holde øje med om hun bliver ved med at tage sig til øret. Og evt. få det tjekket. Jeg har ikke den store erfaring med ørebørn, men for der ikke er noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.