Søger pigetøj str 80

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
7. august 2012

Rsa

Carina1984 skriver:

Hva ska du ha for: 

Billede 1- ej sikke lej body

Billede 3 - melton body

Billede 5 - alle 3 natdragter

?? :-) vil også stadig gerne ha de 3 ting fra de andre billeder :-)

Ej sikke lej body 35 kr, MElton kan du få for 25 kr (er brugt 4 gange) og de to natdragter fra name it for 45. Danefæ er lidt dyrer og vil derfor gerne have 50 kr for den 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2012

>>Carina<<

Rsa skriver:

Ej sikke lej body 35 kr, MElton kan du få for 25 kr (er brugt 4 gange) og de to natdragter fra name it for 45. Danefæ er lidt dyrer og vil derfor gerne have 50 kr for den 

Hva ska du ha i alt for ej sikke lej bodyen, melton bodyen og de to natdragter fra name it? Plus de tre ting vi aftalte tidligere at du sku ha 75 kr (+25 i porto)

Hva ska du ha i alt for de 7 ting inkl porto? :-)

Anmeld

7. august 2012

Rsa

Carina1984 skriver:

Hva ska du ha i alt for ej sikke lej bodyen, melton bodyen og de to natdragter fra name it? Plus de tre ting vi aftalte tidligere at du sku ha 75 kr (+25 i porto)

170 kr og så kan vi dele portoen, så vi betaler 20 kr hver - en total sum på 190 

Vh.

Anmeld

7. august 2012

>>Carina<<

Rsa skriver:

170 kr og så kan vi dele portoen, så vi betaler 20 kr hver - en total sum på 190 

Vh.

Fair deal :-)

Så altså:

Pomp deluxe bukser, småfolk kjole, IDA t bukser, ej sikke lej body, melton body og 2 natdragter fra name it :-) sender du en pb med konto jeg ka overføre til? Så overfører jeg med det samme :-)

Anmeld

7. august 2012

Rsa

Carina1984 skriver:

Kan lige se, at den ene natdragt - den med hjerter på, er mere slidt end jeg troede, vil gerne sende den med, men vil ikke tage betaling for den og derfor bliver total summen så i stedet 170 kr.

Vh.

Anmeld

7. august 2012

>>Carina<<

Rsa skriver:

Kan lige se, at den ene natdragt - den med hjerter på, er mere slidt end jeg troede, vil gerne sende den med, men vil ikke tage betaling for den og derfor bliver total summen så i stedet 170 kr.

Vh.

Ok tak og tak for din ærlighed :-)

Anmeld

7. august 2012

Piva

Carina1984 skriver:

Til billige penge...

Nogen der har noget? :-)

Hej

har lidt str 80 påp min profil men mest 86. https://www.baby.dk/debat/186574pi1/toej--piger/23-aar-pigetoej-fra-80-til-104.aspx#GoToMessage

Anmeld

27. august 2012

bonnie81

hej jeg har diss til salg i str 80

billede 1 er kun trøjen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.