Udredning , springer frem nu , ikke mere anonym

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

MariaKyedDK

ønskebarn74 skriver:

du får nok flere svar hvis du ligger din tråd i barnløshedsbehandling..

hvordan gør man det ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

tarkoflen

MariaKyedDK skriver:

hvordan gør man det ??

Du opretter bare tråden i den gruppe der hedder barnløshedsbehandling

Jeg har ikke været i en lang udredning, da jeg har vidst længe, at jeg skulle i behandling, så det kan jeg ikke hjælpe dig med! Men kan godt forstå, at det er frustrerende ikke at kunne selv! Var det svært med jeres første barn også?

Rigtig meget held og lykke, jeg håber snart der er en lille bebs på vej til jer! Eller l finder ud af, hvorfor det ikke kan lykkedes, så l kan få den rigtige hjælp.

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

tarkoflen skriver:

Du opretter bare tråden i den gruppe der hedder barnløshedsbehandling

Jeg har ikke været i en lang udredning, da jeg har vidst længe, at jeg skulle i behandling, så det kan jeg ikke hjælpe dig med! Men kan godt forstå, at det er frustrerende ikke at kunne selv! Var det svært med jeres første barn også?

Rigtig meget held og lykke, jeg håber snart der er en lille bebs på vej til jer! Eller l finder ud af, hvorfor det ikke kan lykkedes, så l kan få den rigtige hjælp.

tak skal du ha

Nej med vores første skete det lige med det samme, nåede ikke engang at ha mens efter vi aftalte at skulle ha barn...

også derfor det er så frustrende

Anmeld

5. august 2012

tarkoflen

MariaKyedDK skriver:

tak skal du ha

Nej med vores første skete det lige med det samme, nåede ikke engang at ha mens efter vi aftalte at skulle ha barn...

også derfor det er så frustrende

Utroligt at det kan være så forskelligt!

Jeg ønsker jer i hvert fald alt mulig held og lykke og for l kan komme hurtigt videre!

Har du forresten overvejet akupunktur? Jeg går hos en i Århus som er super god og også hjælper folk, hvor det ikke rigtig vil lykkedes... Jeg går der på grund af fertilitetsbehandling, men hun kan også alt det andet med barnløshed, har nemlig spurgt på vegne nogle veninder

Anmeld

5. august 2012

gædde/gitte

MariaKyedDK skriver:

Kære Piger på baby.dk

Jeg kan ikke holde ud at være anonym mere , jeg må simpelthen ud med det nu, og da familien godt kender til vores problemer, vil jeg ikke gemme mig mere herinde ( aner ikke om noget familie eller venner er her inde)...

Sagen den er at vi har prøvet at blive gravid med nummer 2 ønskebarn i 3 år & 5 måneder, og jeg kan ikke klare skuffelserne mere nu måned efter måned, så nu er Manden og jeg blevet enige om at hvis min mens dukker op i næste uge, så Ringer vi til lægen og kommer i udredning , jeg har ventet så længe med det, fordi jeg virkelig har håbet på at det snart lykkeds, men der sker ingen ting og ved at der er mange af jer Piger som ved hvor hårdt dette er..

er så bekymret for at det slet ikke lykkeds os, men er samtidig positiv og siger til mig selv, at SELVFØLGELIG LYKKEDS det ! men Åååh . frygten fylder så meget.....

så nu glæder jeg mig til at komme i udredning, og så må tiden jo vise hvordan og hvorledes ...

hva hvis vi får den der dianose, hvor ingen af os fejler noget, men at det bare ikke lykkeds os, Kan vi så få hjælp til det ??? altså at få et barn ? jeg tænker på det der isinemesering eller hvad det hedder ?????

Åååh , fremover kommer der nok en masse indlæg fra mig, om alt det her, men håber i vil støtte mig igennem det, da manden ikke tåler for meget bekymringssnak om babyer, Han vil ligeså meget som mig have nummer 2 NU, og helst for 3 år siden

Det blev lidt langt, men håber i har læst med, og har nogen GODE erfaringer og dele med mig.. Helst positive

til jer alle fra Mig 

he he he  så har vi smidt p-pillerne på samme tid

her er heller intet sket.... så snakkede med min læge for lidt over en uge siden, og han var forundret over min tålmodighed, og sendte med det samme en henvisning til en fertilitetsudredning, som vi går og venter på at høre noget til... han sagde at der godt kunne gå 1 mrd, så jeg syntes da bare du skal komme afsted og få ham/hende til at lave en henvisning til dig også.... så må den af os der kommer først tippe den anden he he.

men så vidt jeg har kunne læse mig til så kan de vedhjælp af luft og vand åbne æggelederne, hvis de er lukket, også kan man selv klare resten  (hjalp på min svigeringe)

der er homonbehandlinger hvis du har for lidt østrogen...

og inserminering er vist hvis manden har dårlige svømmere

kunstigbefrugtning hvis intet af det andet dur´....

Vi prrøver at lave vores det første barn så jeg er meget spændt på hvornår det skide brev kommer

Anmeld

5. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Hej..

Kender godt til skuffelsen, har selv problemer med at blive gravid, efter jeg har været i en trafikulykke 

Jeg skal i uge 33 til zoneterapeut, da det menes det kan hjælpe en. Så nu skal det prøves..

Måske dette kunne være en ide for dig??

Jeg skal give 300 kr for en behandling, og skal have 2 behandlinger om mdr. Sygesikring danmark dækker zoneterapeut, hvis du self. er medlem.

Hvis alt går vel skulle der gerne være bid efter 4 behandling

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

gædde skriver:

he he he  så har vi smidt p-pillerne på samme tid

her er heller intet sket.... så snakkede med min læge for lidt over en uge siden, og han var forundret over min tålmodighed, og sendte med det samme en henvisning til en fertilitetsudredning, som vi går og venter på at høre noget til... han sagde at der godt kunne gå 1 mrd, så jeg syntes da bare du skal komme afsted og få ham/hende til at lave en henvisning til dig også.... så må den af os der kommer først tippe den anden he he.

men så vidt jeg har kunne læse mig til så kan de vedhjælp af luft og vand åbne æggelederne, hvis de er lukket, også kan man selv klare resten  (hjalp på min svigeringe)

der er homonbehandlinger hvis du har for lidt østrogen...

og inserminering er vist hvis manden har dårlige svømmere

kunstigbefrugtning hvis intet af det andet dur´....

Vi prrøver at lave vores det første barn så jeg er meget spændt på hvornår det skide brev kommer

åååhh tusind tak for dit svar, det lyder jo til at der er massere af hjælp og hente Jeg har ikke smidt nogen P-piller, for er aldrig begyndt på p-piller igen efter vi fik vores søn...

det lyder dejligt at der er så mange ting man kan prøve så det kan lykkeds, håber og krydser virkelig også for dig . det er virkelig lang tid og vente, og kan mærke jeg er snart helt grædefærdig, men det trøstede virkelig AT du skriver de ting der man kan få hjælp med tusind tusind tak, lige hvad jeg havde brug for at høre, jamen så er det bare afsted med os, efter mens, hvis den dukker op, men det skulle være et mirakel hvis jeg var gravid nu , for har massere af mens tegn, alle som jeg plejer, så vil være dumt af mig at regne med det, men man må jo HÅBE og TRO

virkelig tak for dit svar

for os begge at det snart lykkeds

Anmeld

5. august 2012

MariaKyedDK

Nymark89 skriver:

Hej..

Kender godt til skuffelsen, har selv problemer med at blive gravid, efter jeg har været i en trafikulykke 

Jeg skal i uge 33 til zoneterapeut, da det menes det kan hjælpe en. Så nu skal det prøves..

Måske dette kunne være en ide for dig??

Jeg skal give 300 kr for en behandling, og skal have 2 behandlinger om mdr. Sygesikring danmark dækker zoneterapeut, hvis du self. er medlem.

Hvis alt går vel skulle der gerne være bid efter 4 behandling

det er jeg ked af at høre ... men det der med zoneteripi osv, jeg tror virkelig ikke på det overhoved....

men håber da at det kan hjælpe dig

til dig

Anmeld

5. august 2012

gædde/gitte

MariaKyedDK skriver:

åååhh tusind tak for dit svar, det lyder jo til at der er massere af hjælp og hente Jeg har ikke smidt nogen P-piller, for er aldrig begyndt på p-piller igen efter vi fik vores søn...

det lyder dejligt at der er så mange ting man kan prøve så det kan lykkeds, håber og krydser virkelig også for dig . det er virkelig lang tid og vente, og kan mærke jeg er snart helt grædefærdig, men det trøstede virkelig AT du skriver de ting der man kan få hjælp med tusind tusind tak, lige hvad jeg havde brug for at høre, jamen så er det bare afsted med os, efter mens, hvis den dukker op, men det skulle være et mirakel hvis jeg var gravid nu , for har massere af mens tegn, alle som jeg plejer, så vil være dumt af mig at regne med det, men man må jo HÅBE og TRO

virkelig tak for dit svar

for os begge at det snart lykkeds

ja den er guld værd den her side

jeg var virkelig nervøs for at skulle til lægen og "brokke" mig over at der intet var sket, var bange for han ville sige at jeg var ung og skulle prøve div æltests, beregninger lidt endnu, men han var dybt forstående... jeg har så også den del odds imod mig, men det havde jeg ikke tænkt over før ønsket om bebs begyndte at vokse.

Så vidt jeg kunne forstå på min læge skal jeg nu, engang når det brev kommer , ind til en gyn... hvor jeg skal scannes med den der dildo agtige fætter, ha taget prøver og en samtale, og min mand skal ind og fylde en kop (han mener selv at én kop er for lidt...mænd...)

Er sikker på din læge også henviser dig lige med det samme, for du "burde" jo ha været blevet gravid -for I virker jo  

Anmeld

5. august 2012

Hemmeligpigeendnu

Maria..

Nu ser vi..  

Kender nogle stykker der prøvede det hvor det lykkes, men om det er held ??

Pt vil jeg prøve alt, i håb om jeg snart kan teste positivt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.