Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
http://www.youtube.com/watch?v=nLg4S8SWIdY&list=UUqQtWHqNsfX07UtdIcVI_-w&index=1&feature=plcp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hm.. frem
Jeg forstår det ikke. Mimer du til sangen, synger en gang i mellem? Forstår nok ikke helt "videoen"...
Camilla
www.foto-paa-laerred.dk
collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset
foto på lærred skriver: Jeg forstår det ikke. Mimer du til sangen, synger en gang i mellem? Forstår nok ikke helt "videoen"... Camilla www.foto-paa-laerred.dk collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset
Hehe video'en er bare til for at jeg kan ligge det ud på youtube .. Det er mig der synger og har indspillet det.
Billeder er for mig. SUPER ligegyldige Men nødvendige
Hehe video'en er bare til for at jeg kan ligge det ud på youtube .. Det er mig der synger og har indspillet det. Billeder er for mig. SUPER ligegyldige Men nødvendige
ok var bare lidt i tvivl fordi du i starten ikke "synger" med på sangen, men det gør du senere ved omkvædet. Så er det en slags karaoke? (der af Cover) Eller er det din egen sang? Du har en rigtig sød stemme.
foto på lærred skriver: ok var bare lidt i tvivl fordi du i starten ikke "synger" med på sangen, men det gør du senere ved omkvædet. Så er det en slags karaoke? (der af Cover) Eller er det din egen sang? Du har en rigtig sød stemme. Camilla www.foto-paa-laerred.dk collager på lærred, invitationer og wallstickers til børneværelset
Altså når det er cover er det jo en andens sang
Og ja det er en karaoke fil jeg bruger her Og tak
emsaroto skriver: Altså når det er cover er det jo en andens sang
Yeps, det var bare lige da jeg læste overskriften, så troede jeg, at du havde lavet et cover (forsiden) til f.eks et album eller dvd eller lign.
foto på lærred skriver: Yeps, det var bare lige da jeg læste overskriften, så troede jeg, at du havde lavet et cover (forsiden) til f.eks et album eller dvd eller lign.
arh på den måde hehe
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128