Fryse æg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. august 2012

AnneH

Åse skriver:

Hov befrugte æg, vil det så sige, at det er æg med sæd der bliver frosset ned? Eller er det de gode modne  Æg der er tilbage???

Ja, det er æg som er befrugtet med sæd og har delt sig som de fryser ned.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. august 2012

Carina:-)

tarkoflen skriver:

Ikke hvis du har fået fryst æg ned, som de kan lægge op.

Men det er langt fra alle der kan det, da det ikke er alle befrugtede æg der er fryseegnet

Nååå ok 

Men vil det så sige at hvis man har f.eks 4 æg der er frosset ned. Så kan man få 4 børn i det off? Altså i teorien hvis du forstår mig 

Anmeld

5. august 2012

tarkoflen

Carina:-) skriver:

Nååå ok 

Men vil det så sige at hvis man har f.eks 4 æg der er frosset ned. Så kan man få 4 børn i det off? Altså i teorien hvis du forstår mig 

Jeg mener de fryser mere end et ned i hvert strå, fordi det ikke er alle æg der overlever at blive tøet op, men jeg ved ikke hvor mange det er.

Jeg mener, at jeg har læst herinde, at de fryser tre ned ad gangen... Fordi så er chancen for at et overlever størrest, men jeg er ikke sikker! Måske en af de mere erfarne piger kan hjælpe med det

Anmeld

5. august 2012

Carina:-)

tarkoflen skriver:

Jeg mener de fryser mere end et ned i hvert strå, fordi det ikke er alle æg der overlever at blive tøet op, men jeg ved ikke hvor mange det er.

Jeg mener, at jeg har læst herinde, at de fryser tre ned ad gangen... Fordi så er chancen for at et overlever størrest, men jeg er ikke sikker! Måske en af de mere erfarne piger kan hjælpe med det

Tak for svar 

Har ikke selv prob men har en tæt på mig der har så blev lige nysgerrig 

Anmeld

5. august 2012

tarkoflen

Carina:-) skriver:

Tak for svar 

Har ikke selv prob men har en tæt på mig der har så blev lige nysgerrig 

Det var så lidt og man er altid velkommen til at spørge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.