ultimativ underholdning søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. august 2012

ano14316

Hej

Vi passer min venindes knægt på 11 mdr. og har selv Magnus på 10 mdr.

Magnus er ikke mor syg eller far syg, men forældre syg, altså vi skal begge være der samtidig.. lidt besværligt..

Så vi søger lige nu det ultimative legetøj, som vi kan give dem at lege med.... om det er noget vi skal købe, eller noget man har i hjemmet eller hvad det er, er lige meget..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

LLN

ano14316 skriver:

Hej

Magnus er ikke mor syg eller far syg, men forældre syg, altså vi skal begge være der samtidig.. lidt besværligt..

Så vi søger lige nu det ultimative legetøj, som vi kan give dem at lege med.... om det er noget vi skal købe, eller noget man har i hjemmet eller hvad det er, er lige meget..

Tøm skabet for plastskåle og grydeskeer, så kan de sidde og slå lidt på skålene.

Anmeld

4. august 2012

modesty

Herhjemme er det også helt klart metalskåle, skeer og den slags der er det største hit. Låger der kan åbnes og lukkes - den slags. Klodser er begyndt at blive interessante. Han prøver at stable dem, med blandet succes, men også at putte dem ned i kasser og skåle, ind i skabe o.s.v. er spændende.

Og ellers - ud i naturen med jer! Det er helt klart den bedste underholdning her. En græsplæne er et hit, og hvis der ovenikøbet er en legeplads med sand og babygynge, vil iveren ingen ende tage.

Anmeld

4. august 2012

Clisolka

ano14316 skriver:

Hej

Jeg siger også grydeskeer, små gryder osv - det var et hit herhjemme da Isabella havde den alder. Hun var også vild med en gammel mobiltlf med musik på  Duploklodser er også altid et hit - eller en tur ud i det fri 

Anmeld

4. august 2012

ano14316

Mange tak for hjælpen.. Det var dejligt med lidt gode råd..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.