Et trist emne og sammentidig et spørgsmål til nogle der har stået i samme situation ..
Nu er det 3 måneder siden min eks og jeg blev enige om at gå fra hinanden . Grundet at det nærmere var et venne skab . Havde havde vild sex lyst og jeg har ingen :/ SÅ han syntes hellere ikke han blev bekræftet . Vi elsker jo stadig hinanden rigtig højt ! og vi bor lige ved siden af hianden så det er skide svært 
I aften skal jeg spise hos ham så vi kan få snakket om hvordan og hvor ledes . Om vi skal prøve igen eller ej . Vi var sammen i lidt over 2 år . Han er 23 og jeg 21 .
Problemet er at jeg nærmest væmmes ved nærkontakt, og ingen træng til sex har . Jeg føler mig ikke opstæmt og ja :/
Jeg føler at når jeg ser en anden fx på skole eller ude i byen, og der er øjen kontakt og lidt smil . Så er jeg allerede i en ''anden verden ''. Det lyder måske underligt ..
Jeg syntes ikke jeg er færdig med at være mig selv, jeg glæder mig til at flytte hjemmefra (har også boet med min eks), jeg har lyst til at tage på date og hygge mig .
Men på den anden siden vil jeg også gerne min eks, jeg ønsker ikke at se ham med en anden 
Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op .. 
Nogle gode råd ?
Tak fordi du gad læse med
Anmeld