Skal , skal ikke :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
3 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Anonym trådstarter

Et trist emne og sammentidig et spørgsmål til nogle der har stået i samme situation ..

Nu er det 3 måneder siden min eks og jeg blev enige om at gå fra hinanden . Grundet at det nærmere var et venne skab . Havde havde vild sex lyst og jeg har ingen :/ SÅ han syntes hellere ikke han blev bekræftet . Vi elsker jo stadig hinanden rigtig højt ! og vi bor lige ved siden af hianden så det er skide svært

I aften skal jeg spise hos ham så vi kan få snakket om hvordan og hvor ledes . Om vi skal prøve igen eller ej . Vi var sammen i lidt over 2 år . Han er 23 og jeg 21 .

Problemet er at jeg nærmest væmmes ved nærkontakt, og ingen træng til sex har . Jeg føler mig ikke opstæmt og ja :/

Jeg føler at når jeg ser en anden fx på skole eller ude i byen, og der er øjen kontakt og lidt smil . Så er jeg allerede i en ''anden verden ''. Det lyder måske underligt ..

Jeg syntes ikke jeg er færdig med at være mig selv, jeg glæder mig til at flytte hjemmefra (har også boet med min eks), jeg har lyst til at tage på date og hygge mig .

Men på den anden siden vil jeg også gerne min eks, jeg ønsker ikke at se ham med en anden

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op ..

Nogle gode råd ?

Tak fordi du gad læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Et trist emne og sammentidig et spørgsmål til nogle der har stået i samme situation ..

Nu er det 3 måneder siden min eks og jeg blev enige om at gå fra hinanden . Grundet at det nærmere var et venne skab . Havde havde vild sex lyst og jeg har ingen :/ SÅ han syntes hellere ikke han blev bekræftet . Vi elsker jo stadig hinanden rigtig højt ! og vi bor lige ved siden af hianden så det er skide svært

I aften skal jeg spise hos ham så vi kan få snakket om hvordan og hvor ledes . Om vi skal prøve igen eller ej . Vi var sammen i lidt over 2 år . Han er 23 og jeg 21 .

Problemet er at jeg nærmest væmmes ved nærkontakt, og ingen træng til sex har . Jeg føler mig ikke opstæmt og ja :/

Jeg føler at når jeg ser en anden fx på skole eller ude i byen, og der er øjen kontakt og lidt smil . Så er jeg allerede i en ''anden verden ''. Det lyder måske underligt ..

Jeg syntes ikke jeg er færdig med at være mig selv, jeg glæder mig til at flytte hjemmefra (har også boet med min eks), jeg har lyst til at tage på date og hygge mig .

Men på den anden siden vil jeg også gerne min eks, jeg ønsker ikke at se ham med en anden

Jeg aner ikke hvad jeg skal stille op ..

Nogle gode råd ?

Tak fordi du gad læse med

synes du skriver dette her :

Jeg vil rigtig gerne finde ud af hvem jeg egentlig er på egne ben, men det er en ny stor og spændende verden så egentlig vil jeg gerne have noget sikkerhed at støtte mig op af..

FORDI

Du vil rigtig gerne ud i single verdenen og udforske den, skabe DIN egen identit uden at være i et forhold, men samtidig ved du også hvad der er ved din eks så selvom det ikke er optimalt så ved du hvad det er og det er trygt....

UD I VERDENEN MED DIG

Anmeld

4. august 2012

sandramor

Altså først vil jeg sige.. Tror vi er mange der har prøvet at stå i din situation..
Men jeg hæfter mig ved det sidste du siger.. At du gerne vil din ex for du har ikke lyst til at se ham med en anden.. Tror du skal spørge dig selv om du kun vil ham fordi ingen andre må få ham for det vil gøre for ondt på dig.. Eller vil du han fordi du elsker, begærer ham og kun kan se dig med ham... Det sidste virker ikke som en mulighed da du selv siger du at lyst til at hygge og date andre...
Jeg synes hvis du virkelig ikke har lyst til ham og gerne vil date andre og bare nyde dinglevornt så skal du give slip på ham.. Det er ikke fair at holde ham hen på den måde.. Og ja det gør altid ondt at se ens ex med en anden... Men det går helt sikkert over igen..

Du skal ihvertfald ikke holde fast i ham hvis du ved du ikke vil ham nok.. Så lad ham søge kærligheden et andet sted..

Held og lykke med Snakken

Anmeld

4. august 2012

modesty

Carl-Emil's mor skriver:

synes du skriver dette her :

Jeg vil rigtig gerne finde ud af hvem jeg egentlig er på egne ben, men det er en ny stor og spændende verden så egentlig vil jeg gerne have noget sikkerhed at støtte mig op af..

FORDI

Du vil rigtig gerne ud i single verdenen og udforske den, skabe DIN egen identit uden at være i et forhold, men samtidig ved du også hvad der er ved din eks så selvom det ikke er optimalt så ved du hvad det er og det er trygt....

UD I VERDENEN MED DIG

Enig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.