har du ?? Pigetøj str 92

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
429 visninger
6 svar
0 synes godt om
4. august 2012

Mor1012

jeg køber helst en del på en gang, og ikke kun 1 eller 2 ting Min datter er næsten ved at rykke op i 92

søger** STRØMPEBUKSER, LANGÆRMET BLUSER, BUKSER ( iKKE STIFT COWBOY ), LEGGINS, LANGÆRMET KJOLER/TUNIKA, STRØMPER, JUMPSUIT, BODYER UDEN ÆRMER MEN MED BREDSTROP

jeg er til pigefarverne, og ikke brun, grå, sort, grøn mm

jeg kan godt lide, name it, me too, minimo, H&M, og mere.. noget som ikke er for dyrt. er ikke til molo og den slags dyrt

Håber du har lidt jeg kan se

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

JulieE

Jeg sætter en hel pakke pige tøj str 92 til salg om en uges tid. Skal bare have det sorteret og vaskes... vil gerne give dig et praj, hvis du ikke har fundet noget inden 

Anmeld

4. august 2012

Mor1012

JulieE skriver:

Jeg sætter en hel pakke pige tøj str 92 til salg om en uges tid. Skal bare have det sorteret og vaskes... vil gerne give dig et praj, hvis du ikke har fundet noget inden 

oki ihh ikk før, leder efter noget Nuu

Anmeld

5. august 2012

JulieE

PRINSESSERNE skriver:

oki ihh ikk før, leder efter noget Nuu

He he... Kender godt det med manglende tålmodighed 

Anmeld

6. august 2012

Mor1012

JulieE skriver:

He he... Kender godt det med manglende tålmodighed 

skriv når du har lagt det iiiind

Anmeld

6. august 2012

helle85

PRINSESSERNE skriver:

jeg køber helst en del på en gang, og ikke kun 1 eller 2 ting Min datter er næsten ved at rykke op i 92

søger** STRØMPEBUKSER, LANGÆRMET BLUSER, BUKSER ( iKKE STIFT COWBOY ), LEGGINS, LANGÆRMET KJOLER/TUNIKA, STRØMPER, JUMPSUIT, BODYER UDEN ÆRMER MEN MED BREDSTROP

jeg er til pigefarverne, og ikke brun, grå, sort, grøn mm

jeg kan godt lide, name it, me too, minimo, H&M, og mere.. noget som ikke er for dyrt. er ikke til molo og den slags dyrt

Håber du har lidt jeg kan se

jeg har en del pige tøj, jeg kan dog ikke huske om jeg stadig har det i 92 men jeg kan lige prøve at kigge sener idag eller i morgen

Anmeld

6. august 2012

Mor1012

helle85 skriver:

jeg har en del pige tøj, jeg kan dog ikke huske om jeg stadig har det i 92 men jeg kan lige prøve at kigge sener idag eller i morgen

åh det må du gerne...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.