Name it vinterjakker, hvordan er de i størrelsen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.841 visninger
5 svar
0 synes godt om
4. august 2012

MissTas

overskriften siger sig selv.. s håber nogen har nogle erfaringer, da jeg har fundet den fedeste vinterjakke fra name it.. sådan en lidt lang model dun agtig, som jeg vil købe til min datter til sidst på vinteren.. men hvordan er deres vinterjakker i størrelsen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2012

maria_wlt

Jeg synes at de er lidt store i størrelserne.. Jeg havde en til Ene sidste vinter i str 74 og tror stadig at hun kan passe den nu hvor hun er str 80+

Anmeld

4. august 2012

MissTas

maria_wlt skriver:

Jeg synes at de er lidt store i størrelserne.. Jeg havde en til Ene sidste vinter i str 74 og tror stadig at hun kan passe den nu hvor hun er str 80+

Okay, mange tak for svar.. Er i tvivl om jeg skal købe en 74 eller 80 nemlig :/ hun er snart 6 mrd og str 68 i tøj, langt fra 74..

Anmeld

4. august 2012

MissTas

maria_wlt skriver:

er din datter lille, stor eller alm af alder?

Anmeld

4. august 2012

Mor til L&S

Ja jeg sys så at de er lidt små i str./ alm i str.

Min datter er 2 år og 3 mdr. Bruger 86/92 i tøj og er meget alm i str- hun er ihvertfald ikke stor!

Hun havde i vinters vinter jakke i str 92 og hendes sommerjakke er str 98 som hun bruger nu..

Anmeld

4. august 2012

MissTas

Mor til Liva skriver:

Ja jeg sys så at de er lidt små i str./ alm i str.

Min datter er 2 år og 3 mdr. Bruger 86/92 i tøj og er meget alm i str- hun er ihvertfald ikke stor!

Hun havde i vinters vinter jakke i str 92 og hendes sommerjakke er str 98 som hun bruger nu..

Okay.. Ja så er der jo delte meninger om det kan jeg hører.. Jeg sys nemlig deres tøj er en smule stort i det.. Hvert fald til annastacia :/ har købt den i 74 og så må jeg returnerer den hvis ikke den ser stor nok ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.