Træt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

396 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Drømme

Ja, lillepigen er ved at få tænder og to - tre gange i dag har hun ligget og babbet på brystet i en time ad gangen..

Normalt har hun kun gjort det en gang imellem fx i forbindelse med et mentalt spring, men så har det kun været en enkelt gang på en dag og ikke flere dage i træk - det er tredje dag nu hvor hun spiser så længe ad gangen :/

Jeg har i og for sig ikke noget i mod det, er bare træt og har ondt i ryggen, så egentlig bare lidt aftensbrok fra mig..

Andre der har unger der babber i lang tid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Kan godt huske de perioder, men "bare" husk det en fase.

Anmeld

3. august 2012

Drømme

Fru Skovrup skriver:

Kan godt huske de perioder, men "bare" husk det en fase.

Tak skal du have 

Det hjælper på humøret at vide det "går over"..

Endnu mere irriterende er det næsten at hun er begyndt at ville ammes hver anden time om natten.. Kan du fortælle mig det også bare er en fase ? Gab..

Anmeld

3. august 2012

Skovrup

Drømme skriver:

Tak skal du have 

Det hjælper på humøret at vide det "går over"..

Endnu mere irriterende er det næsten at hun er begyndt at ville ammes hver anden time om natten.. Kan du fortælle mig det også bare er en fase ? Gab..

det forskelligt fra bebs til bebs, men jeg ikke til meget gavn, da min søn stadig kan vågne nogen gange om natten og vil ammes, men vi har gjort det nemmere for os selv ved at sove sammen, faktisk helt fra start, hvilket har givet os alle 3 en bedre søvn

Anmeld

3. august 2012

Drømme

Fru Skovrup skriver:

det forskelligt fra bebs til bebs, men jeg ikke til meget gavn, da min søn stadig kan vågne nogen gange om natten og vil ammes, men vi har gjort det nemmere for os selv ved at sove sammen, faktisk helt fra start, hvilket har givet os alle 3 en bedre søvn

Okay..

Vi sover også sammen det meste af natten, men vi har kun en lille seng og Sophia skubber os ud af den :b

Så nu sover hun størstedelen af natten i vores seng og kommer så over i sin tremmeseng når hun begynder at ligge for uroligt til vi kan være der :b

Vi prøvede i starten at have hende til at sove i liften ved siden af sengen, men det gav os alt for meget uro og en alt for trist pige, så hun kom over i sengen og er så 'blevet' der

Anmeld

4. august 2012

Skovrup

Drømme skriver:

Okay..

Vi sover også sammen det meste af natten, men vi har kun en lille seng og Sophia skubber os ud af den :b

Så nu sover hun størstedelen af natten i vores seng og kommer så over i sin tremmeseng når hun begynder at ligge for uroligt til vi kan være der :b

Vi prøvede i starten at have hende til at sove i liften ved siden af sengen, men det gav os alt for meget uro og en alt for trist pige, så hun kom over i sengen og er så 'blevet' der

Det gør det nemmere at amme om natten uden selv at skulle op, det fungere i hvert fald bedst herhjemme

Anmeld

4. august 2012

Drømme

Fru Skovrup skriver:

Det gør det nemmere at amme om natten uden selv at skulle op, det fungere i hvert fald bedst herhjemme

Helt enig

Så man ikke i nær så meget søvnunderskud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.