Hvornår sender man invitationerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

390 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Mor til Mike

Til Mikes fødselsdag her d. 20 November skal der omkring 35+ mennesker med. Hvornår bør jeg sende invitationerne? Vil gerne være sikker på så mange som muligt kommer med.

Hvornår sender i fødselsdags invitationer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Misscbn

Sandra + Mike skriver:

Til Mikes fødselsdag her d. 20 November skal der omkring 35+ mennesker med. Hvornår bør jeg sende invitationerne? Vil gerne være sikker på så mange som muligt kommer med.

Hvornår sender i fødselsdags invitationer?

Marcello fylder et år den 23 okt

har planlagt at holde det den 20 okt og regner med at sende invitationer ud her i august altså 2 mdr før 

Anmeld

3. august 2012

Ina33

Altså til en børnefødselsdag, tror jeg ikke jeg ville sende invitationerne før 1-2 mdr. forinden.

I vores familie/omgangskreds er det almindelig kotume at man til børnefødselsdag blot sender invitationen 1-2 uger inden festen... Men nu du gerne vil have så mange med som muligt, så ville jeg nok sende dem 1-2 mdr. forinden.

God fødselsdagsfest når detn tid kommer.

Anmeld

3. august 2012

Frk.S

Altså jo før du sender dem ud, jo større er chancen måske for at folk kan komme... men det kan måske også blive FOR tidligt.

Vi invitererer omkring 25 til Frejas fødselsdag. Jeg regner med at sende dem (mail) her i weekenden... 1 måned før hendes fødselsdag. 

Anmeld

3. august 2012

Mor til Mike

blankholm skriver:

Marcello fylder et år den 23 okt

har planlagt at holde det den 20 okt og regner med at sende invitationer ud her i august altså 2 mdr før 

Så måske starten af September? Tror også 2 mdr før er passende 

Anmeld

3. august 2012

Mor til Mike

Ina33 skriver:

Altså til en børnefødselsdag, tror jeg ikke jeg ville sende invitationerne før 1-2 mdr. forinden.

I vores familie/omgangskreds er det almindelig kotume at man til børnefødselsdag blot sender invitationen 1-2 uger inden festen... Men nu du gerne vil have så mange med som muligt, så ville jeg nok sende dem 1-2 mdr. forinden.

God fødselsdagsfest når detn tid kommer.

Ja, men hvis vi gjorde det ville halvdelen nok ikke kunne komme . Så jeg sender dem nok engang i september, så er der jo 2 måneder ca til fødselsdagen.. Mange tak skal du have! 

Anmeld

3. august 2012

Mor til Mike

Frk.S skriver:

Altså jo før du sender dem ud, jo større er chancen måske for at folk kan komme... men det kan måske også blive FOR tidligt.

Vi invitererer omkring 25 til Frejas fødselsdag. Jeg regner med at sende dem (mail) her i weekenden... 1 måned før hendes fødselsdag. 

Okay, tror også jeg sender ud 1-2 måneder før, måske sidst i september.. det er bare svært at vide om det er for tidligt

Anmeld

3. august 2012

Misscbn

Sandra + Mike skriver:

Så måske starten af September? Tror også 2 mdr før er passende 

jaa det er meget passende syns jeg

har osse en stor familie så vi bliver osse over 30 +

og der kommer folk osse fra jylland og rundt omkring og bor selv i KBH, og folk i familien har firma, arbejde (osse i weekender) osv så det ar rart at vide i god tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.