Gnaver "malingen" af?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

996 visninger
12 svar
0 synes godt om
3. august 2012

HeidiØ

Hallo hva søren gør man lige? Lige pt er William lagt i seng, men blir ved at rejse sig (surprise, hehe)! Men jeg kan høre han gnaver i sengekanten, hvor den jo er lakeret med hvid? Kan se farven indenunder, dvs han jo gnaver "malingen" af?

arh men... tricks???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

AnneL

IKEA har sådan nogle plast beskyttere man kan sætte på siden af tremmesengene - ski*e smart

Anmeld

3. august 2012

HeidiØ

AnneL skriver:

IKEA har sådan nogle plast beskyttere man kan sætte på siden af tremmesengene - ski*e smart

Ej, smart!! Sådan hele vejen hen? Det er bare oppe i hovedenden han gumler!

Tror du det er farligt?

Anmeld

3. august 2012

AnneL

HeidiØ skriver:

Ej, smart!! Sådan hele vejen hen? Det er bare oppe i hovedenden han gumler!

Tror du det er farligt?

Dem vi har passer til lang siden på sengen. Men hvis enderne på jeres tremmeseng er flade som siderne) må i kunne klippe / skære dem til. Vores tremmeseng har sådan en bølget sengegavl, så der kan de naturligvis ikke sidde.
Uden at gøre mig 100% klog på det, så tænker jeg at en tremmeseng jo skal bruges af små børn, og er testet dertil - malingen inkl. Men jeg har ikke forstand på det.

Anmeld

3. august 2012

HeidiØ

AnneL skriver:

Dem vi har passer til lang siden på sengen. Men hvis enderne på jeres tremmeseng er flade som siderne) må i kunne klippe / skære dem til. Vores tremmeseng har sådan en bølget sengegavl, så der kan de naturligvis ikke sidde.
Uden at gøre mig 100% klog på det, så tænker jeg at en tremmeseng jo skal bruges af små børn, og er testet dertil - malingen inkl. Men jeg har ikke forstand på det.

Åh, vi har osse en med bølget kant fra ikea.. Oh well, måske det bare er en periode så
Men tror du har ret det burde ik være farligt

Anmeld

3. august 2012

MorDk

HAHA det hjorde vores søn også! Sengen ligner jeg ved ikke hvad nu. En aften jeg kom ind til ham var han hvid i hele hovedet... Tænkte hvad pokker det var.... og så var det sgu MALING!!!

Anmeld

3. august 2012

Ka+Ma=Be

De der smarte IKEA ting sælger de ikke mere! Af en eller anden vildt underlig grund. Jeg overvejede at købe dem, da jeg var gravid, men lod være. Da jeg så ville have dem efter Benjamin blev født, fortalte de mig, at de ikke længere bliver lavet! 

Så skal du være heldig at de har dem på lager et sted stadig

Anmeld

4. august 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

HAHA det hjorde vores søn også! Sengen ligner jeg ved ikke hvad nu. En aften jeg kom ind til ham var han hvid i hele hovedet... Tænkte hvad pokker det var.... og så var det sgu MALING!!!

Ja haha, den ene aften troede jeg nemlig han havde gylpet Hvilket han bare ikke plejer!

Anmeld

4. august 2012

HeidiØ

Ka+Ma=Be skriver:

De der smarte IKEA ting sælger de ikke mere! Af en eller anden vildt underlig grund. Jeg overvejede at købe dem, da jeg var gravid, men lod være. Da jeg så ville have dem efter Benjamin blev født, fortalte de mig, at de ikke længere bliver lavet! 

Så skal du være heldig at de har dem på lager et sted stadig

Ej æv! .. Men vores seng er også bølget for enden, så kan ik engang få nogle på! Nå, det er nok en fase

Anmeld

4. august 2012

Frøken J.

Argh, det gør Rose også! Bliver idiot :p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.