Bordkort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.691 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. august 2012

TR

Hej piiiger

- Endnu et indlæg fra mig, det ikke sådan når man skal holde fest ..
Hihi ..  

Nu har jeg fundet de bordkort, jeg godt kunne tænke mig, MEN det ikk lige mig med at tegne, så tænkte jeg, at det var der sikkert nogle hernede , som er vilde med det

Om ikke der var en der vil hjælpe mig med det ? og hvis det kræver at vedkommen der vil tegne den, skal sende herhjem med posten betaler jeg selvf. for det ..

Kunne bare så godt tænke mig dem ..

HÅBER der er nogle der kan hjælpe mig

hej hej igen

se billed: læg mærke til hvordan den sidder fast på glasset !

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

SS82

Hvorfor tegne - kan du ikke købe dem på billedet?

Anmeld

3. august 2012

Lullaby

TR skriver:

Hej piiiger

Hihi ..  

Nu har jeg fundet de bordkort, jeg godt kunne tænke mig, MEN det ikk lige mig med at tegne, så tænkte jeg, at det var der sikkert nogle hernede , som er vilde med det

Om ikke der var en der vil hjælpe mig med det ? og hvis det kræver at vedkommen der vil tegne den, skal sende herhjem med posten betaler jeg selvf. for det ..

hej hej igen

Hvad med ebay: http://www.ebay.co.uk/sch/i.html?_sacat=0&_nkw=butterfly%20place%20cards&_sop=15&_clu=2&_fcid=57&_localstpos&_stpos&gbr=1

Her er der rigtig mange og som er lavet og lige til at sætte på

Anmeld

3. august 2012

Lullaby

TR skriver:

Hej piiiger

Hihi ..  

hej hej igen

Er det dem her: http://www.ebay.co.uk/itm/10-Wedding-Place-Cards-For-Glass-Butterfly-Hot-Pink-/320712255760?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&hash=item4aabf0a910

For de koster da ikke særlig meget

Anmeld

3. august 2012

TR

Slott skriver:

Hvorfor tegne - kan du ikke købe dem på billedet?

Fordi de er møg dyre fordi vi bliver så mange ;/

Så vil jeg selv lave dem ..

Anmeld

3. august 2012

AnonymMor

TR skriver:

Hej piiiger

Hihi ..  

hej hej igen

Hejsa TR  

Du kan evt printe billedet ud og så klippe sommerfuglen ud og selv tegne den over på noget pap så kommer de til at lige 100 %  

Du skal selvfølgelig bare forstørre billedet i paint til den str du ønsker dem i  

Bare en ide herfra 

Anmeld

3. august 2012

TR

Er det dem her: http://www.ebay.co.uk/itm/10-Wedding-Place-Cards-For-Glass-Butterfly-Hot-Pink-/320712255760?pt=UK_Home_Garden_Celebrations_Occasions_ET&hash=item4aabf0a910

For de koster da ikke særlig meget

Jaa det dem  Der hvor jeg fandt dem , fik man 10 for 50 kr det dyrt synes jeg .. 

Forstår jeg det rigtig , at man få 10 for ca 35 kr .. Det løber hurtig op :/

I forhold til man selv laver dem 

Anmeld

3. august 2012

TR

Rinepigen skriver:

Hejsa TR  

Du kan evt printe billedet ud og så klippe sommerfuglen ud og selv tegne den over på noget pap så kommer de til at lige 100 %  

Du skal selvfølgelig bare forstørre billedet i paint til den str du ønsker dem i  

Bare en ide herfra 

GO ide  Det må jeg prøve  

Anmeld

3. august 2012

M (:

Ellers kan du vel "bare" købe den midste pakke på e-bay og bruge dem som model til resten? (:

Anmeld

3. august 2012

TR

M (: skriver:

Ellers kan du vel "bare" købe den midste pakke på e-bay og bruge dem som model til resten? (:

Nemlig , tænkt jeg os lige hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.