Jeg er så splittet. På den ene side driver han mig konstant til vanvid.
Vores økonomi er noget lort, og jeg er ulykkelig konstant. Jeg har flere gange bedt ham gå, og prøver stort set hver dag at gøre forholdet forbi.
Vores sexliv er underligt akavet, på trods af at vi snart har været sammen 3 år. Jeg kan ikke holde ud at være i det her forhold mere, nogle gange, så bare det at han slår sig på noget og bander nok til jeg bliver irriteret på ham.
Han bliver han ved med alt sit, "jeg elsker dig skat" hver gang vi har været uvenner, hvilket er ret tit, og så selvom vi er blevet "enige" om at gå hver til sit når vi uvenner, så bliver der af en eller anden grund aldrig sådan.
Jeg lyder sikkert som en ego sentreret skid, eller hvad ved jeg, men sandheden er vist jeg ikke længere elsker ham, men føler mig fanget og tvunget til at være i forholdet. Vi har en datter på 16 mdr hvilket ikke gør det nemmere. :-(
Lige nu bor vi i min lejlighed så derfor kan jeg ikke bare tage mine ting og gå, det ham der skal tage sit og ville gå. Hvad pokker skal jeg gøre??? Et par gange er han faktisk endt med at køre sin vej, men jeg får skyldsfølelse og så kommer han tilbage og den onde cirkel fortsætter.
Anmeld