Barnevogn eller klapvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Barnevogn eller klapvogn - læs tekst

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.075 visninger
14 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Nadia&Daniel

Får fint besøg i dag

Min moster og kusine skal bo hos os i weekenden. Laura og jeg skal hente dem i Valby. Vi tager s-toget og så kom jeg til at tænke på:

Laura er 21 mdr. og har egentlig tænkt mig at tage barnevognen, da den har mere plads. Har ikke brugt den i laaaang tid, pga flat hjul, men nu er det lavet. Men så kom jeg til at tænkte på, er Laura for stor til at være i barnvogn?? Vi skal hygge os lidt i Valby, og så går turen enten til Lyngby eller Kbh (efter humør)..

Men ville I selv bruge barnevogn eller klapvogn??

Bare af nysgerrighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Nadia&Daniel skriver:

Får fint besøg i dag

Min moster og kusine skal bo hos os i weekenden. Laura og jeg skal hente dem i Valby. Vi tager s-toget og så kom jeg til at tænke på:

Laura er 21 mdr. og har egentlig tænkt mig at tage barnevognen, da den har mere plads. Har ikke brugt den i laaaang tid, pga flat hjul, men nu er det lavet. Men så kom jeg til at tænkte på, er Laura for stor til at være i barnvogn?? Vi skal hygge os lidt i Valby, og så går turen enten til Lyngby eller Kbh (efter humør)..

Bare af nysgerrighed

Jeg ville vælge barnevognen til sådan en længere tur tror jeg. Når i skal med S-tog er det ikke så slemt at have den med. Der er jo god plads. Skulle jeg med flere busser, eller på en kort tur, ville jeg tage klapvognen. Jeg synes ikke hun er for stor til Barnevogn (og jeg er endda den lykkelige ejer af en kombivogn 

Og rigtig godt tur søde

Anmeld

3. august 2012

Nadia&Daniel

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg ville vælge barnevognen til sådan en længere tur tror jeg. Når i skal med S-tog er det ikke så slemt at have den med. Der er jo god plads. Skulle jeg med flere busser, eller på en kort tur, ville jeg tage klapvognen. Jeg synes ikke hun er for stor til Barnevogn (og jeg er endda den lykkelige ejer af en kombivogn 

Og rigtig godt tur søde

Tak søde

Moar her savner også lidt gå-turene med barnevognen, og især i s-tog er der jo masser af plads

Anmeld

3. august 2012

Alexis - i den virtuelle verden!

Nadia&Daniel skriver:

Tak søde

Moar her savner også lidt gå-turene med barnevognen, og især i s-tog er der jo masser af plads

Lige præcis. Så er det bare at udnytte muligheden for en tur med barnevognen. 

Anmeld

3. august 2012

Ciss

Nadia&Daniel skriver:

Får fint besøg i dag

Bare af nysgerrighed

Til den slags har jeg brugt klapvogn, men jeg vil sige, at det kommer an på, hvilken slags man har. Den vi har kan lægges godt ned i ryggen, og Lillebror kan godt lide at ligge og sove i den, så det er ikke noget problem, hvis han har brug for en lille lur undervejs. Desuden er han ikke interesseret i at sidde i vognen hele turen uanset.

Anmeld

3. august 2012

MorDk

Bassen har klapvogn. Vi har også købt en paraplyklapvogn. Har en CityBag til lillesøster som bliver sat på klapvognsstellet... og så har Bassen "Kun" sin paraplyklapvogn. Sys han er for stor til barnevogn.

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

Barnevogn til den slags ture,skulle du nu ende op med at købe en masse unødvendigt så er der masser af plads - også til vand, drikkevarer, madpakker osv - paraply, regntøj, pusletaske osv. 

Jeg syntes ikke personligt Elias er for stor tila at sidde i den, vi havde den med i Legoland af ovennævnte grunde. Hvis nu han ville blive træt  Ja det sker altså ikke. Men så brugte vi den til al oppakningen idet for. Der er nemlig ikke meget plads i klapvognen til alt det der skulle med. 

God tur 

Anmeld

3. august 2012

Nadia&Daniel

MortilElias2010 skriver:

Barnevogn til den slags ture, skulle du nu ende op med at købe en masse unødvendigt så er der masser af plads - også til vand, drikkevarer, madpakker osv - paraply, regntøj, pusletaske osv. 

Jeg syntes ikke personligt Elias er for stor tila at sidde i den, vi havde den med i Legoland af ovennævnte grunde. Hvis nu han ville blive træt  Ja det sker altså ikke. Men så brugte vi den til al oppakningen idet for. Der er nemlig ikke meget plads i klapvognen til alt det der skulle med. 

God tur 

Det er lige præcis grunden til at jeg vælger barnevogn i dag

Anmeld

3. august 2012

MortilElias2010

Nadia&Daniel skriver:

Det er lige præcis grunden til at jeg vælger barnevogn i dag

Hvad er det man siger?  

It takes one to know one

Anmeld

3. august 2012

2babygirls

Nadia&Daniel skriver:

Får fint besøg i dag

Bare af nysgerrighed

Vi bruger stort set altid klapvognen, og så barnevognen til når vi sover hos andre, så hun kan ligge godt.

Men ellers synes jeg det er nemmest med en lille klapvogn frem for vores store barnevogn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.