Brug for hjælp ang ble

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

346 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Anonym trådstarter

Godmorgen der ude 

Jeg står her og er lidt skal skal ikke 

Min datter har siden igår til middag selv taget blen af og brugt wc hun har ingen uheld haft og heller ikke i nat 

Hun vil slet ikke have den ble på hun siger mor jeg jo stor pige nu hun bliver 3 om en uge 

Men men hun skal i børnehave og på weekend hjemme ved hendes far  og vi skal i byen søndag og hun skal på ferie ved min mor o far fra søndagaften til onsdag

Håber på hurtig hjælp hvad gør jeg 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Kvist

Anonym skriver:

Godmorgen der ude 

Min datter har siden igår til middag selv taget blen af og brugt wc hun har ingen uheld haft og heller ikke i nat 

Hun vil slet ikke have den ble på hun siger mor jeg jo stor pige nu hun bliver 3 om en uge 

Men men hun skal i børnehave og på weekend hjemme ved hendes far  og vi skal i byen søndag og hun skal på ferie ved min mor o far fra søndagaften til onsdag

Nu har jeg aldrig selv stået i den situation før da mit første barn stadig kun er 20 mdr og bruger ble.. Men hvis det var mig så ville jeg lade hende undvære bleen.. Og så gøre hendes far, dine forældre og børnehaven opmærksom på at hun lige har smidt bleen.. Der vil da nok ske uheld, men det tror jeg ikke man kan undgå ligemeget hvornår man dropper bleen.. Og når det er nu hun har mod på det så tror jeg også det er nu du skal slå til

Anmeld

3. august 2012

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Godmorgen der ude 

Du giver bleer med just in case - og et vådlagen. Og lader ellers din store pige klare toiletbesøgene :0) Husk at spørge jævnligt om hun skal på toilettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.