spiser pludselig mindre - flaskebarn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.965 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Kruse90

Godmorgen de damer

Jeg ville lige høre om jeres børn også havde en periode hvor de ikke spiste så mange ml som de plejer?
Hun plejer at spise 180-200 ml men igår og i dag har hun kun villet spise 120ml mme??
Nogen forklaring på dette?

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Frøken J.

Kruse90 skriver:

Godmorgen de damer

Jeg ville lige høre om jeres børn også havde en periode hvor de ikke spiste så mange ml som de plejer?
Hun plejer at spise 180-200 ml men igår og i dag har hun kun villet spise 120ml mme??
Nogen forklaring på dette?

Kram

Det er HELT normalt, bare roligt. Det kommer i perioder, og jeg har godt nok haft fat i min SP som har beroliget mig mange gange Vi har jo også selv perioder hvor vi er mindre sultne. Jeg har haft perioder med Rose hvor hun er gået fra 180 til 50 ml Men hun har vokset fint, og der har aldrig været problemer på dén led

Anmeld

3. august 2012

Koen.

Hvor mange uger er hun for ved 12 ugers tigerspringet sku de miste appetit for en stund

Anmeld

3. august 2012

Kruse90

tanja. skriver:

Hvor mange uger er hun for ved 12 ugers tigerspringet sku de miste appetit for en stund

Det har jeg godt læst tænkte at det kunne være det
Men ville lige høre jer andre hehe
Hun er 13 uger
Men glad og tilpas

Anmeld

3. august 2012

Kruse90

Frøken J. skriver:

Det er HELT normalt, bare roligt. Det kommer i perioder, og jeg har godt nok haft fat i min SP som har beroliget mig mange gange Vi har jo også selv perioder hvor vi er mindre sultne. Jeg har haft perioder med Rose hvor hun er gået fra 180 til 50 ml Men hun har vokset fint, og der har aldrig været problemer på dén led

dejligt at høre søde
Det var også noget af et spring Filucca spiser 120 ml og prøver jeg at tilbyde hende mere går hun helt amok.

Anmeld

3. august 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

Det har jeg godt læst tænkte at det kunne være det
Men ville lige høre jer andre hehe
Hun er 13 uger
Men glad og tilpas

Men ellers som frøken J. Skriver så ændre det sig i perioder, man bliver bekymret, men lige så snart man tror NU sulter de da så ændre det sig

Anmeld

3. august 2012

Kruse90

tanja. skriver:

Men ellers som frøken J. Skriver så ændre det sig i perioder, man bliver bekymret, men lige så snart man tror NU sulter de da så ændre det sig

okay Jeg må vente de dage det tager, så længe hun er glad og tilfreds

Anmeld

3. august 2012

Koen.

Kruse90 skriver:

okay Jeg må vente de dage det tager, så længe hun er glad og tilfreds

Lige præcis og tro mig jeg har pt en 2-årig der køre samme stil den ene uge kan hun spise 2 pastaer til aften og så sige tak for mad, den næste uge spiser hun mere end sin far

Anmeld

3. august 2012

Lene32

ja,det gør Amanda også i perioder.un er snart 12 uger.Vidste ikke det ang appetit og 12 ugers tigerpringet.Tak for info :-)

Anmeld

3. august 2012

Kruse90

tanja. skriver:

Lige præcis og tro mig jeg har pt en 2-årig der køre samme stil den ene uge kan hun spise 2 pastaer til aften og så sige tak for mad, den næste uge spiser hun mere end sin far

hehe ja det er sjovt så forskelligt det kan være

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.