Søvn og atter søvn!! Næsen 3 år!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. august 2012

Anonym trådstarter

Jeg kan snart ikk hinge sammen mere! Mit barn står op mellem 5-6 VÆR dag! Er der nogen der haft børn som har brug for meget lidt søvn ? Som kan fortælle mig hvornår jers begyndte og sove længere ? Jeg er alene med ham det skære virkelig tænder! håber nogen kan hjælpe lidt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Lene32

Jamen,det er det samme her og han er lidt over 3 år.Vi har vænnet os til det.Og så synes jeg faktisk det er rart at vores morgner er stille og rolige fordi vi jo har masser af tid.Et råd : sørg for at du selv går i seng i ordentlig tid.Jeg går i seng omkring kl 22,min mand som regel mellem 21 og 22.

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

Lene32 skriver:

Jamen,det er det samme her og han er lidt over 3 år.Vi har vænnet os til det.Og så synes jeg faktisk det er rart at vores morgner er stille og rolige fordi vi jo har masser af tid.Et råd : sørg for at du selv går i seng i ordentlig tid.Jeg går i seng omkring kl 22,min mand som regel mellem 21 og 22.

Hvornår kommer han i seng og står op?

Anmeld

3. august 2012

Lene32

Han kommer i seng kl 19 hvis han ikke har sovet til middag og så står han op halv 6/6.Hvis han har sovet til middag rykkes både sengetid og opvågnning ca 1 time.

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

Lene32 skriver:

Han kommer i seng kl 19 hvis han ikke har sovet til middag og så står han op halv 6/6.Hvis han har sovet til middag rykkes både sengetid og opvågnning ca 1 time.

Ok

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.