Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
en hjemme bagt bolle
nielsen80 skriver: Ja jeg havde kaffe i munden, indtil jeg så din overskrift, begyndte at grine og spyttet det ud. Jeg fik ligesom nogle andre associationer af den overskrift.
Ja jeg havde kaffe i munden, indtil jeg så din overskrift, begyndte at grine og spyttet det ud. Jeg fik ligesom nogle andre associationer af den overskrift.
Muhahaha....
Undskyyyyyld... Fnis..
Men altså... Fyyyyyha..
Det blev så til en ny kop kaffe.. ?
B&J skriver: en hjemme bagt bolle
Mmm...
Månsson skriver: Jeg har lige spist et stykke chokolade jeg har fået af den søde ålborgpige Har ondt i hovedet og i stedet for en pille nupper jeg et stk chokolade og et glas cola og 10min efter er det væk som regl
Jeg har lige spist et stykke chokolade jeg har fået af den søde ålborgpige Har ondt i hovedet og i stedet for en pille nupper jeg et stk chokolade og et glas cola og 10min efter er det væk som regl
Dejligt... Mon du kan hoste op med noget mod smerter i ryggen, istedet for at skal æde piller... ?
_-Kathrine-_ skriver: En Spunk vingummi :-) mmmmmhhhh :-)
En Spunk vingummi :-) mmmmmhhhh :-)
De er rigtig gode...
Solstrålebørn skriver: Muhahaha.... Undskyyyyyld... Fnis.. Men altså... Fyyyyyha.. Det blev så til en ny kop kaffe.. ?
nielsen80 skriver: Ja men det er ok, den var ved at være kold alligevel
Ja men det er ok, den var ved at være kold alligevel
Hehe...
Jeg passer på med overskrifter fremover, mht din morgenkaffe...
Maybe...
Solstrålebørn skriver: Dejligt... Mon du kan hoste op med noget mod smerter i ryggen, istedet for at skal æde piller... ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128