Ny blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

561 visninger
12 svar
0 synes godt om
2. august 2012

morpåthurø

Jeg har været blogger i snart 6 år.  Bloggen handler om lidt af hvert- men mest om vores liv med vores 3 dejlige drenge.

Jeg har fået skrevet sååå meget på vores  gamle blog at den nu er fuld. det betyder at jeg har måttet oprette en ny blog. Den hedder www.familienharnfeldt.blogspot.dk.

Jeg har haft nogle faste læsere på den gamle side og håber da at nogen har lyst til at blive  fast læser på min nye blog også.

Jeg vil også gerne være fast læser på din blog

/Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2012

An&Jo

LOUISEHOBRO skriver:

Jeg har været blogger i snart 6 år.  Bloggen handler om lidt af hvert- men mest om vores liv med vores 3 dejlige drenge.

Jeg har fået skrevet sååå meget på vores  gamle blog at den nu er fuld. det betyder at jeg har måttet oprette en ny blog. Den hedder www.familienharnfeldt.blogspot.dk.

Jeg har haft nogle faste læsere på den gamle side og håber da at nogen har lyst til at blive  fast læser på min nye blog også.

/Louise

Så blev jeg igen fast læser, mener også jeg var det på den gamle.. fulgte dig ihvertfald..

Min blog står under mit billede til venstre..

Anmeld

2. august 2012

morpåthurø

Tak for det. Det tror jeg også du var på den gamle. Det er så hyggeligt at følge andre

God aften

Anmeld

2. august 2012

Maja_4000

Så blev jeg også fast læser

Kan man fylde en blog ?! :b det vidste jeg ikke

Anmeld

2. august 2012

morpåthurø

Maja_4000 skriver:

Så blev jeg også fast læser

Kan man fylde en blog ?! :b det vidste jeg ikke

tak

Jeg har blog hos blogspot.com og det er noget med hvor mange billeder man uploader. De fylder i picasa album( her bliver alle billeder gemt man lægger på bloggen) og når det så er fyldt kan man ikke uploade flere billeder. Men jeg har som skrevet også blogget på den side i snart 6 år og det er da blevet til 1200 inlæg med masser af billeder som fylder

;Men så er det jo godt man kan oprette en ny

Anmeld

2. august 2012

mariamiss6

LOUISEHOBRO skriver:

/Louise

Seriøst, har du FYLDT en blog hahahah, jeg troede ikke det var muligt :D Andet end lige billederne måske

Anmeld

2. august 2012

morpåthurø

Det er muligt  Du kan selvfølgelig købe mere plads, men jeg vil ikke til at betale for det.

Anmeld

2. august 2012

Maja_4000

LOUISEHOBRO skriver:

tak

Jeg har blog hos blogspot.com og det er noget med hvor mange billeder man uploader. De fylder i picasa album( her bliver alle billeder gemt man lægger på bloggen) og når det så er fyldt kan man ikke uploade flere billeder. Men jeg har som skrevet også blogget på den side i snart 6 år og det er da blevet til 1200 inlæg med masser af billeder som fylder

;Men så er det jo godt man kan oprette en ny

Hehe , så lærte jeg noget nyt idag

Anmeld

3. august 2012

morpåthurø

Maja_4000 skriver:

Hehe , så lærte jeg noget nyt idag

Super

Anmeld

3. august 2012

Clisolka

LOUISEHOBRO skriver:

/Louise

Jeg har meldt mig som fast læser 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.