Gravid trods mens?? - detaljer (lidt klamt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
11 svar
0 synes godt om
2. august 2012

Anonym trådstarter

Hej piger

Jeg ved godt der er oprettet mange forskellige indlæg om lige dette emne, men synes bare det er så svært lige at finde rundt i, så håber I vil forsøge at give mig et svar

Jeg har i denne cyklus haft rigtig mange symptomer på graviditet. Tog en test på dag 22 og en på dag 25, begge negative. På dag 25 fik jeg så min mens. Men den har været meget anderledes end de andre gange. Blodet har været slimet med gennemsigtige "tråde" i. Det har også været meget lysere end det plejer at være, og slet ikke i nærheden af at være så kraftig. Har haft menssmerter stort set hver dag, og jeg plejer kun at have det første dag i mens, dog har de været anderledes end tidligere. Har stadig rigtig mange symptomer på graviditet. Det skal lige siges, at det er første cyklus efter en operation, hvor jeg har fået fjernet den ene æggeleder, fordi den ikke fungerede. før denne operation var min cyklus på 35-37 dage.

Så hvad tror i? Kan det være en graviditet eller er der bare sket forandringer efter operationen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. august 2012

Anonym trådstarter

3. august 2012

UnderCover37

Det eneste du kan gøre er at prøve at teste... Og evt vende det med din læge/gyn for at høre om menstruationen kan ændre  sig væstentligt efter sådan en operation...

Anmeld

3. august 2012

Camillos

UnderCover35 skriver:

Det eneste du kan gøre er at prøve at teste... Og evt vende det med din læge/gyn for at høre om menstruationen kan ændre  sig væstentligt efter sådan en operation...

jeg er helt enig T

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar må teste igen når jeg kommer hjem fra ferie

Anmeld

3. august 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Tak for jeres svar må teste igen når jeg kommer hjem fra ferie

Der er ikke andet for - og hvis den er negativ, så synes jeg bestemt du skal ha' en snak med en læge, helst den afd der har stået for operationen for at få nogle oplysninger omkring "bivirkningerne" ved fjernelse af en æggestok

Anmeld

3. august 2012

UnderCover37

Camillos skriver:

jeg er helt enig T

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Der er ikke andet for - og hvis den er negativ, så synes jeg bestemt du skal ha' en snak med en læge, helst den afd der har stået for operationen for at få nogle oplysninger omkring "bivirkningerne" ved fjernelse af en æggestok

Det vil jeg forsøge, hvis testen er negativ tak for dit svar!

Anmeld

3. august 2012

UnderCover37

Anonym skriver:

Det vil jeg forsøge, hvis testen er negativ tak for dit svar!

Det var så lidt! 

Kender desværre alt for godt til de spekulationer omkring hvad kroppen nu har gang i...

XX da for at den bliver positiv snart

Anmeld

3. august 2012

Anonym trådstarter

UnderCover35 skriver:

Det var så lidt! 

Kender desværre alt for godt til de spekulationer omkring hvad kroppen nu har gang i...

XX da for at den bliver positiv snart

Ja det er godt nok træls! Først 8 måneder efter p-pille stop, hvor kroppen overhovedet ikke har reageret som den skulle. Og nu det her.

Tak håber også den snart kommer!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.