Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... Vil bare så gerne være gravid nu.... Og det værste af det hele er jeg har taget på i vægt og synes jeg ligner en gravid.... Hvorfor kan jeg ikke bare være gravid Kom nu lille krop, det er denne måned det skal være Havde ÆL i weekenden, så der er hele 1½ uge til test dag, øv bøv...
Det væreste ved det hele, er jeg glemmer helt at nyde denne tid, hvor vi prøver at blive i gravide. Al det delige sex vi har friheden til at gøre hvad vi lyster dele en flaske rødvin eller to, når vi nu lige har fået weekend Sove super længe
Hmm tror jeg vil lave en aftale med mig selv om at nyde "os to", så længe (forhåbentlig kun kort tid endnu ) vi kan
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kender det bare SÅ godt! og ja tiden går bare så langsomt! Man bliver så fokuseret på at sex bare skal give et resultat, og man glemmer at nyde det og sin kære partner... For mig betød det faktisk at jeg blev vildt ked af det Især når der ikke sker noget...
Jeg har fået akupunktur for at få styr på cyklus efter ppille stop, og det har fået mine tanker til at slappe af og dermed bevirket, at jeg kan fokusere på at nyde tiden og sommeren med min søde kæreste Nu tager vi det som det kommer...
AJ
Kender det selv.. Her synes jeg også det gik super langsomt, 7 måneder...!
Men god idé at nyde hinanden og en god flaske vin... Og det er altid godt med dejlig sex, nyd det for der skal jo helst ikke gå pligt i det..
God fornøjelse og god weekend fra imorgen af..!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128